قوت گرفتن شايعه خروج مهاجم من‌سيتي
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : آرمان

براساس اظهارات کاپيتان آرژانتيني تيم منچسترسيتي وي هر زمان که مايل باشد، مجاز به ترک تيم است.


 

   به نقل از روزنامه اخبار جهان، کارلوس ته‌وز گفت: شيخ منصور، مالک من‌سيتي پيشنهادات متفاوتي براي حفظ همکاري به من داده است. او در همان ابتداي شروع همکاري گفت که هرکاري در مسير خرسندي من انجام خواهد داد و در عين حال اظهار داشت هر زمان که بخواهم، مي‌توانم از منچستر بروم. پس براي خروج از منچستر زماني خاص برايم وجود ندارد و بستگي به تشخيص خودم دارد.

ته‌وز افزود: دسامبر گذشته باشگاه به من براي امضا قراردادي جديد پيشنهاد داد ولي من نخواستم اين کار را انجام دهم، در پايان فصل هم باز به من پيشنهاد امضا قراردادي جديد داده شد. ولي در شرايط حاضر هنوز نمي‌دانم که آن را خواهم پذيرفت يا خير.

اين ستاره آرژانتيني که دو فصل قبل از منچستريونايتد و با هياهو بسيار راهي اين تيم شد، معتقد است حتي در صورتي که بخواهد قراردادي جديد امضا کند،‌ آن را فقط با شيخ‌منصور مالک عرب انجام خواهد داد.
وي عنوان کرد: بخاطر مشکلاتي که با مقامات من‌سيتي دارم، حتي در صورتي که قرارداد بخواهم امضا کنم، در حضور اين نفرات نخواهد بود. بلکه فقط رودروي شيخ منصور مي‌نشينم و با او قرارداد مي‌بندم.

اين ستاره 26 ساله در اين مصاحبه عنوان کرد در خلال فصل اخير بسيار دلتنگ خانواده اش بوده که در آرژانتين زندگي مي‌کنند.

وي عنوان کرد: پول، خانه و ماشين هيچ وقت آن لحظه‌اي که من خانواده‌ام را به قصد حضور در من‌سيتي در فرودگاه ترک کردم، پر نمي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 2606
بازدید کل : 44663
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1