ونگر: جذب گايزديس از بارسلونا تصميم اشتباهي نيست
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

سرمربي آرسنال اعلام کرد: ما با خريد فابرگاس ثانوي از تيم دوم بارسلونا کار اشتباهي را مرتکب نمي‌شويم.


 7 سال پس از آنکه لندني‌ها توانستند سسک فابرگاس( هافبک و کاپيتان کنوني تيم) را به عنوان استعداد ناشناخته از کاتالاني‌ها جذب کنند، به نظر مي‌رسد بازهم براي جذب يک پديده کم سن‌و سال آموزش ديده در مکتب‌ بارسلوني‌ها تلاش مي‌‌کنند.
 بازيکن مذکور ايوان گايزديس نام دارد. هافبکي که 16 ساله است و آرسن ونگر درباره اش مي‌گويد: او بسيار با استعداد است و مي‌تواند در آينده‌ به بازيکني کاملاً بزرگ تبديل شود.
 البته با توجه به مناسبات به تيرگي گراييده ميان لندني‌ها و ماتادورها به خاطر عدم ممانعت از انتقال سسک فابرگاس به بارسا در تابستان گذشته، کارشناسان شانس زيادي براي تحقق انتقال گازيديس نمي‌بينند.
 در همين زمينه ونگر عنوان کرد: نبايد از فراموش کرد که گايزديس‌، داراي گذرنامه انگليسي است. مادرش انگليسي بوده و پدرش اسپانيايي است. مطابق قوانين اگر خودش بخواهد، مي‌تواند تابستان به ما ملحق شود. من هميشه گفته‌ام که بارسلونا را دوست دارم و عاشق کاتالونيا هستم. يعني اينکه دشمن آنها نبوده‌ام. به اين خاطر وقتي يک بازيکن دورگه انگليسي و اسپانيايي بخواهد به ما ملحق شود، نبايد جلوي پايش سنگ‌اندازي کنند.
 وي ادامه داد: اگر کار ما اشتباه باشد و اين اشتباه توسط کارشناسان تاييد شود، من آدمي هستم که عذرخواهي مي‌کنم،‌اما خودم يقين دارم مرتکب اشتباه در مورد سسک و گايزديس نشدم. درضمن ترغيب بازيکن جوان بارسا نيز حرکت اشتباهي نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 2659
بازدید کل : 44716
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1