بيرمنگام با برتري مقابل آرسنال جشن قهرماني گرفت
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:8 ::  نويسنده : آرمان

 

فينال پنجاه و يکمين جام اتحاديه باشگاه هاي انگليس ، يکشنبه شب برگزار شد که طي آن تيم فوتبال بيرمنگام با برتري مقابل ارسنال جشن قهرماني به راه انداخت.


آرسنال در نبرد ویمبلی سسک فابرگاس و تئو ولکات را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و توماس روسیچکی و آندری آرشاوین در ترکیب اصلی قرار گرفته بودد. در دفاع هم لوران کوشیلنی به سباستین اسکیلاچی ترجیح داده شده بود.

الکس مک‌لیش هم نسبت به دیدار برگشت نیمه‌نهایی مقابل وستهم دو تغییر در ترکیب تیمش داده بود و کیث فاهی و نیکولا زیگیچ را به جای مت دربی‌شایر و کامرون جروم به میدان فرستاده بود.

در دقیقه 3 اولین اتفاق مهم بازی روی داد. زیگیچ توپ را با سینه کنترل کرد و سپس لی بویر را روانه دروازه آرسنال ساخت. بویر از وویچیخ اشچسنی عبور کرد ولی دروازه‌بان جوان آرسنال او را سرنگون کرد. توپچی‌ها بسیار شانس آوردند که کمک داور به اشتباه آفساید بویر را اعلام کرد، وگرنه آنها هم باید پنالتی دریافت می‌کردند و هم از همان دقیقه 3 ده‌نفره می‌شدند.

موقعیت‌های جدی دو تیم ادامه یافت تا این که در دقیقه 28، روی کرنر سباستین لارسن، راجر جانسن با ضربه سر توپ را به سمت دروازه آرسنال زد و زیگیچ هم با زدن ضربه آخر گل برتری را به ثمر رساند.


در دقیقه 39 و پس از آن که اشچسنی موقعیتی عالی را از زیگیچ گرفت، آرسنال گل تساوی را زد. پاس آندری آرشاوین به جک ویلشر رسید و ضربه او به تیر دروازه خورد. توپ مقابل پای آرشاوین افتاد و او پس از جا گذاشتن دو مدافع، آن را روی دروازه فرستاد که روبین فان‌پرسی با ضربه‌ای آکروباتیک گل تساوی را زد.

نیمه دوم به جذابیت نیمه اول نبود هرچند که آرسنال حملات بسیاری روی دروازه بیرمنگام ترتیب داد. در نهایت، در دقیقه 89  و در حالی که در زمین بیرمنگام خطایی روی بازیکنان این تیم صورت گرفت بازی با ضربه بلند بن فاستر دروازبان بیرمنگام به نزدیکی محوطه جریمه آرسنال پیگیری شد که روی یک رفت و برگشت و در حالی که توپ در آستانه در اختیار گرفتن ژسنی قرار داشت روی یک صحنه ناباورانه و نا هماهنگ بین کوشلنی و ژسنی توپ پس ار شوت کردن کوشلنی و برخورد به ژسنی کنار پای ماتینز قرار گرفت تا وی دروازه خالی را در میان بهت هواداران باز کند ..تلاش های آرسنالی ها در ادامه نیز بی ثمر ماند تا این تیم ناباورانه در حالی که روی دو اشتباه فردی گل خورده بود بازی را از دست بدهد تا نسل جدید آرسنال نتواند بار دیگر عنوانی کسب کند و این انتاظر زمانی طولانی تر طی کند .

به این ترتیب آرسنال قهرمانی جام اتحادیه را از دست داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 2665
بازدید کل : 44722
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1