عذر خواهی از بهترین دوست
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 21:46 ::  نويسنده : آرمان

سلام  به  شما  آبی  های  بزرگ  من اینجا  هستم  برعکس  همه ی مطالب و می خواهم  راجب  موضوعی  مهم  برای  شما  حرف  بزنم  راستش  من  یک  عذر  خواهی  به  دوست  عزیزم  محمدرضا  نوروزی  نویسنده ی وبلاگ redarmynews.loxblog.com است بده کار  هستم   من از شما  به  خاطر  انسان  دوستی  کمکی  به من  بکنید  تا  من  بتونم  یه  جوری  از  دل  این  دوستم  دربیارم این  کمک  رو  شما  این طوری  در حق  من  و  دوستم  بکنید  که  به  مدیر  سایت 

پیام  بدهید  که رمز  عبور  وبلاگ  این  دوستمونو  به  ایمیلش  ارسال  کنه  که  ایمیلش  perspolisman6@yahoo.com  بفرسته     من هم  از  همین  جا  از  مدیر  وبلاگ  خواهش  میکنم  و  ازش  می خواهم  که  این  کار  رو  بکنه   و  دوست  مارو  بهمون  برگردونه                                                  به امید  اینکه  هیچکدام  از  ما  دوستانمان  را  از  دست  ندهیم      

                                      

 

 

 

             

 

                                                                              مدیر  وبلاگ  آرمان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 2771
بازدید کل : 44828
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1