سپاهان با ابراهيم‌زاده مذاكره كرده است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : آرمان


 

قائم مقام باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: سپاهان به دنبال ابراهيم‌زاده است و آن‌طور که شنيده‌ايم با اين مربي مذاکراتي انجام داده است.


 

   فرشته سموعي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد وضعيت کادر فني تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: منصور ابراهيم‌زاده گزينه اول ما براي سرمربيگري فصل آينده است و همچنان منتظر ايشان هستيم. در باشگاه‌ ذوب آهن همواره از نيرو‌هاي متخصص، کارآمد و با تحصيلات دانشگاهي استفاده مي‌شود.

وي ادامه داد: بيشتر باشگاه‌هاي ايران به دنبال جذب مربيان خوب هستند و به همين دليل هم باشگاه سپاهان قصد جذب منصور ابراهيم زاده را دارد و آن‌طور که شنيده‌ايم با اين مربي مذاکراتي انجام داده است.

قائم مقام باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد وضعيتي که براي باشگاه سپاهان پيش آمده اظهار داشت: اين مسايل داخلي باشگاه‌ است و ارتباطي به باشگاه ذوب آهن پيدا نمي‌کند اما ما دوست داريم سپاهان همواره باشگاه قدرتمندي براي ورزش ايران باقي بماند.

سموعي در مورد وضعيت محمدرضا خلعتبري و احتمال حضورش در يک باشگاه خارجي به فارس گفت: ساختار اصلي تيم را حفظ مي‌کنيم و مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را در پيش داريم و تيم اول آسيا و هشتادم جهان هستيم. مي‌خواهيم رده خود را در آسيا حفظ کنيم و در جهان به رتبه بهتري برسيم بنابراين نيروها و بازيکنان قدري را جذب خواهيم کرد. ذوب آهن اکنون تابلوي فوتبال آسيا در جهان است، به همين دليل بازيکنان زيادي حاضرند در اين تيم بازي کنند و خلعتبري نيز از اين قاعده مستثني نيست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 2748
بازدید کل : 44805
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1