توصيه کرويف به بارسا: بازيکن بخريد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : آرمان

يوهان کرويف، اسطوره هلندي باشگاه بارسلونا به سران تيم قهرمان اروپا توصيه کرد تا در بازار نقل و انتقالات تابستاني بازيکناني را به رختکن تيمش بياورد.


 

  کاتالونیایی ها به دنبال خرید چند بازیکن جدید هستند و این روزها صحبتهایی درمورد احتمال انتقال سسک فابرگاس، جوزپه روسی و الکسیس سانچس به رختکن نوکمپ به گوش می رسد.

کرویف معتقد است که در این راستا باید تعدادی از بازیکنان بارسا فروخته شوند تا مبلغ لازم برای خرید ستاره های جدید تامین گردد.

کرویف گفت:« اگر بودجه لازم برای خرید تمام این بازیکنان را نداشته باشی، باید تکلیفت را روشن کنی و باید با گزینه های پیش رو کنار بیایی. راهکار موجود ، فروش بازیکنان تولیدی است. یکی از اهداف اصلی آکادمی جوانان تولید بازیکن برای تیم اصلی است.این کار می تواند باعث تامین منابع مالی هم بشود. فروش بازیکنانی که برای راهیابی به تیم اصلی تلاش می کنند. این بازیکنان را نباید به آسانی از دست داد. باید آنها را باقیمت مناسبی فروخت.»

کرویف در ادامه گفت:« بهترین کار این است که گزینه ای درقرارداد این بازیکنان ثبت شود که راه بازگشت آنها به تیم را باز نگاه دارد. این به بازیکن این فرصت را می دهد تا تجربه کسب کند و هم به نفع بازیکن و هم به نفع باشگاه خواهد بود. من نمی گویم که باشگاه باید تمام بازیکنان جوان و آینده دارش را بفروشد ولی فکر می کنم که نیازی نباشد تا تمام بازیکنان جوان خط میانی بارسا به تیم اصلی راه یابند.»

بارسا حدود یک ماه پیش به سومین قهرمانی متوالی اش در لالیگا دست یافت و برای دومین بار در سه سال اخیر قهرمان اروپا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 2674
بازدید کل : 44731
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1