مظلومي: ما استقلاليم؛ مي‌خواهيم گام اول را محكم برداريم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

سرمربي استقلال گفت: مي‌خواهيم نهايت استفاده را از شرايط ببريم و گام اول را محکم برداريم.


  پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از بازي استقلال و السد قطر اظهار داشت: قبل از هر چيز به قطري‌ها خوشامد مي‌گويم و اميدوارم سفري خوبي به ايران داشته باشند. السد تيم با قدمتي است و ساليان سال در آسيا حضور دارد.
وي افزود: يادم است سال 1990 که قهرمان آسيا شديم با اين تيم هم گروه بوديم و پس از شکست السد به مرحله بعدي راه پيدا کرديم. تيم خوب و قابل احترامي دارند و آن طوري که پيش بيني مي‌کرديم پا به مسابقات آسيايي گذاشتند. آنها بازيکنان خوب خارجي را در اختيار دارند ولي ما استقلاليم و مي‌خواهيم نهايت استفاده را از شرايط ببريم و گام اول را محکم برداريم.
سرمربي استقلال تصريح کرد: من به قطري‌ها به خاطر ميزباني جام جهاني تبريک مي‌گويم و خوشحالم که کشور همسايه ما ميزبان اين مسابقات شد.

وي درباره اين سؤال که چرا استقلال با 2 هافبک دفاعي بازي مي‌کند، گفت: مربي نسبت به داشته‌هايي که دارد ترکيب را انتخاب مي‌کند و ما نمي‌توانيم در يک نيمه همه موجودي خود را خرج کنيم. در بازي با سپاهان هم ديديد تعويض‌هاي خوبي انجام داديم. شايد اگر از اول اين بازيکنان در زمين بودند کارايي لازم را نداشتند.
مظلومي افزود: از السد شناخت داريم. ممکن است آنها هم در بازي فردا تغييراتي داشته باشند. اجازه بدهيد ما مربياني که يک گروه هستيم براي استحکام تيم‌مان کارمان را انجام دهيم. اين طور نيست که من 2 هافبک براي دفاع کردن بگذارم. يکي از هافبک‌هاي دفاعي ما آزاد است.

سرمربي استقلال در مورد اينکه وضعيت استقلال در آسيا چطور است، عنوان کرد: من از فتح الله زاده تشکر مي‌کنم که اين بستر را براي ما فراهم کرد. شرايط حضور در آسيا سخت است چه از بابت بودجه و چه از بابت ميزباني. مطمئن باشيد مردم به اين بازي نگاه ملي دارند. مردم ايران پرشور هستند و نسبت به اين ليگ پرشور‌تر استقبال مي‌کنند. از همين جا هم فراخوان مي‌گذارم به ورزشگاه بيايند.

مظلومي تصريح کرد: 25 بازيکن داريم که انتخاب 18 نفر از آنها خيلي سخت است و 11 نفر براي ترکيب اصلي سخت‌تر است. براي بازي السد بايد اسکلت تيم را حفظ کنيم اما قطعا تغييراتي نسبت به بازي گذشته خواهيم داشت.
سرمربي استقلال در ارتباط با هوار ملا محمد گفت: خوشحالم که او به استقلال آمده است. البته او بعد از جام ملت‌ها دير به ما ملحق شد و تمرين هم کم داشت و براي آماده شدن نياز به تمرين بيشتر دارد. اميدواريم که بدنساز ما کاري کند که هوار ملا محمد بتواند 90 دقيقه بازي کند چرا که او يک بازيکن بين المللي است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 2675
بازدید کل : 44732
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1