فتح‌الله زاده: با تيموريان، طالبي و انصاري‌فرد در حال مذاكره‌ هستيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

سرپرست باشگاه استقلال مي‌گويد که مذاکراتش با بعضي از بازيکنان پيشرفت خوبي داشته است و احتمالا تا آخر هفته به نتيجه‌هايي مي‌رسد.


  علي فتح‌الله زاده ابتدا درباره جلسه‌اي که با يورگن گده برگزار کرد، اظهار کرد: گده مي‌خواست تکليفش را براي فصل بعد بداند و به همين دليل با او جلسه داشتيم. در اين جلسه به او گفتم که صبر کن تا اين هفته با کادر فني جلسه‌اي برگزار کنيم و برنامه‌ها و نظرات کادر فني براي سال آينده را بگيريم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به اين سوال که چه زماني ليست بازيکنان به او ارائه خواهد شد، بيان کرد: شنبه مظلومي ليست بازيکنان را به من مي‌دهد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره بازيکناني که به عنوان گزينه‌هاي استقلال مطرح شده‌اند، عنوان کرد: بعضي از آن‌ها درست است و بعضي‌ها درست نيست. با تعدادي از آن‌ها در حال مذاکره هستيم.

وي درباره وضعيت گفت‌وگو با آندرانيک تيموريان، فرشيد طالبي و کريم انصاري فرد گفت: با اين بازيکنان در حال مذاکره هستيم و تا حدودي هم صحبت‌هايمان پيشرفت خوبي داشته است و احتمالا تا آخر هفته با بعضي از آن‌ها به نتيجه مي‌رسيم.

فتح‌الله زاده درباره مذاکره با محمد محمدي گفت: قرار شد که امروز يا پنجشنبه با او صحبت کنيم. ابتدا بايد با دروازه‌بانان خودمان صحبت کنيم و وضعيت‌شان را بدانيم.

وي افزود: با مهدي رحمتي مذاکره‌اي نداشتيم و اگر دروازه‌بانان ما نخواهند بمانند، رحمتي هم يکي از گزينه‌هايمان است.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد تمديد قرارداد بازيکناني که قراردادشان به پايان رسيده است، اظهار کرد: بايد با مظلومي صحبت کنيم و ببينيم که کدام‌يک از آن‌ها مازاد هستند تا به آن‌ها ابلاغ کنيم تا بتوانند تيم‌شان را انتخاب کنند، با آنهايي هم که مي‌خواهيم، تمديد مي‌کنيم.

فتح‌الله زاده در ارزيابي‌ از عملکرد فصل گذشته استقلال گفت: با توجه به شرايطي که وجود داشت، نايب قهرماني در ليگ برتر براي استقلال يک موفقيت است. تيم‌هايي که در رده‌هاي اول تا سوم قرار مي‌گيرند، تيم‌هاي قدري هستند و جوهره ليگ هستند. مي‌توان کارنامه سه تيم اول جدول را مورد قبول دانست.

وي ادامه داد: نايب قهرماني براي استقلال يک موفقيت محسوب مي‌شود، مضاف بر اينکه در دو بازي رفت و برگشت هم توانسته‌ايم پرسپوليس را بعد از 20 سال شکست بدهيم که اين خود يک جام محسوب مي‌شود. در کنار اين ساخت کمپ تيم استقلال نيز ارزش سه جام را دارد.

فتح الله زاده ادامه داد: در مجموع سال موفقي را پشت سر گذاشتيم. از اين هم مي‌توانستيم بهتر باشيم اما در بعضي اوقات به خاطر اشتباه‌هاي خودمان عقب افتاديم. به عنوان مثال در جام حذفي مي‌توانستيم ملوان را شکست بدهيم يا در ليگ قهرمانان آسيا نيز مي‌توانستيم به مرحله بعد صعود کنيم. ما در بعضي جاها نقص داشتيم و اين نقص براي همه ماست. از من تا تدارکات تيم در آن سهيم هستند.

فتح‌الله زاده درباره جذب جاسم کرار و اينکه آيا بي‌انضباطي‌هاي او براي استقلال مشکل ايجاد نمي‌کند؟ عنوان کرد: روزي که مي‌خواستم هوار ملا محمد را جذب کنم دوستان به من گفتند که او بی انضباط است و مشکل دارد و باعث آزار تيم مي‌شود. مي‌گفتند چرا او که سابقه‌دار است را جذب مي‌کنيد ولي وقتي در استقلال حضور پيدا کرد ديديد که اين هوار با آن هوار چقدر فرق کرد. يکي از منضبط ‌ترين، بااخلاق‌ترين و تاثيرگذارترين بازيکنان‌مان بود. تيم استقلال شرايط خاص خودش را دارد و براي نظم اهميت و ارزش ويژه‌اي قائل است. مطمئن باشيد که کرار يکي از بازيکنان بااخلاق ليگ خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره برنامه‌هاي اين تيم براي فصل آينده گفت: برنامه ما براي ليگ قهرمانان آسيا اين است که بتوانيم در بين چهار تيم قرار بگيريم و براي سال سوم هدفمان اين است که بتوانيم براي شرکت در فينال بازي کنيم. در ليگ برتر و جام حذفي نيز هدف‌مان اين است که حتما يک جام را دريافت کنيم و ترجيحا قهرماني ليگ را مي‌خواهيم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 2683
بازدید کل : 44740
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1