مظلومي:‌ با 90 درصد تركيب بازي با سپاهان به ميدان مي‌رويم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

سرمربي تيم استقلال گفت: به احتمال فراوان ترکيب ما در بازي با السد 90 درصد ترکيب ديدار با سپاهان خواهد بود و 10 درصد تغيير خواهيم داشت.


  پرويز مظلومي پس از پايان نشست مطبوعاتي ديدار تيم‌هاي السد قطر و استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به بازي فرداي تيمش گفت: به دنبال بازي زيبا هستيم چون مردم فوتبال زيبا را مي‌پسندند و تنها هدفمان اين است که با ارائه يک بازي زيبا و جوانمردانه به سه امتياز برسيم. تنها هدف ما کسب پيروزي است و براي اين مهم از هيچ کوششي فروگذار نخواهيم کرد.

سرمربي استقلال در پاسخ به خبرنگاري که پرسيد آيا ممکن است تيمتان فردا با سه مهاجم بازي کند گفت: ما هميشه با سه مهاجم بازي مي‌کنيم ولي امشب قبل از مسابقه ترکيب نهايي را مشخص مي‌کنم و پس از جلسه با کادر فني اين مسئله مشخص خواهد شد. به احتمال فراوان ترکيب من 90 درصد ترکيب بازي با سپاهان خواهد بود و 10 درصد تغيير خواهيم داشت.
وي در خصوص اينکه آيا جباري براي اين مسابقه مشکل مصدوميت دارد يا خير گفت: جباري مشکلي ندارد و براي اين ديدار آماده است و در صورت لازم از او استفاده خواهيم کرد.

  سرمربي استقلال در پايان از هواداران اين تيم خواست با وجود اينکه يک روز تعطيل را پشت سر مي‌گذارند اما باحضور در ورزشگاه به تشکيل تيم خود بپردازند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 2692
بازدید کل : 44749
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1