مکسس: با پيوستن به ميلان، آرزوي بچگي هايم محقق شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 12:10 ::  نويسنده : آرمان

فليپه مکسس که بايد او را بازيکن جديد ميلان بدانيم در صحبتهايي اعلام کرد که پيوستن به ميلان به منزله محقق شدن روياهايش بود.


 

 این بازیکن 29 ساله ماه گذشته به عنوان بازیکن آزاد به تیم قهرمان ایتالیا منتقل شد و از اینکه برای روسونری بازی می کند بسیار خوشحال است.

مکسس روز چهارشنبه گفت:«  افتخار می کنم که پیراهن میلان را بپوشم. این رویای هر بازیکنی است که پیراهن میلان را برتن کند و این رویای من اکنون محقق شده است. من باید با هم تیمی ها و مربیان تیم آشنا شوم و باید از بند مصدومیت رها شوم .می خواهم با پیراهن روسونری افتخار آفرینی کنم.»

این ستاره فرانسوی در ادامه صحبتهایش گفت:« اگر وقتی بچه بودم از من می پرسیدی که می خواهی در چه تیمی بازی کنی، پاسخ من میلان بود. آرزوی بچگی هایم محقق شد.»

مکسس در سال 2004 از اوسر به رم پیوست و از آن سال تا سال 2010 در رم بازی می کرد. او یکی از بهترین مدافعان لیگ ایتالیا بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 2600
بازدید کل : 44657
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1