اورا: بايد براي فصل بعد پيشرفت کنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 12:11 ::  نويسنده : آرمان

پاتريس اورا، ستاره فرانسوي منچستريونايتد اعلام کرد که با وجود قهرماني تيمش در رقابتهاي فصل گذشته ليگ برتر به پيشرفت و بهبود عملکردش فکر مي کند.


 

 این ستاره فرانسوی اعلام کرد که اگر می خواهد برای فصل بعد در ترکیب ثابت شیاطین سرخ قرار بگیرد باید پیشرفت کند. اورای 30 ساله برای حضور در ترکیب فیکس منچستریونایتد با فابیو داسیلوا رقابت کند.

اورا گفت:« این بهترین فصل من نبود.این را می گویم چون با خودم صادقم. من اردوی پیش فصل را از دست داده بودم و پیش از انجام اولین بازی ام تنها یک هفته تمرین کرده بودم. مردم این را فراموش می کنند.»

ستاره فرانسوی ادامه داد:« برخی از بازیکنان حدود 5 هفته تمرین کرده بودند تا به اوج آمادگی فیزیکی برسند و تعدادی از آنها در بازیهای دوستانه حضور داشتند. هرچند که من در زمان تعطیلاتم تمرین کرده بودم ولی تنها یک هفته با تیم تمرین کردم و این شروع سختی را برای من رقم زد. در نیمه دوم رقابتها،حس کردم که شرایطم بهتر شده ولی در فصل بعد قطعا بهتر خواهم بود.»

اورا شکست مقابل آرسنال در ورزشگاه امیریتس را نقطه عطفی برای تیمش درفصل گذشته خواند و گفت:« بعد از شکست مقابل آرسنال سر الکس از تک تک بازیکنان پرسید که چرا نباید قهرمان این فصل شویم و با کسب نوزدهمین قهرمانی، رکوردشکنی کنیم؟ چند فرصت را باید از دست بدهیم؟ اگر به قهرمانی نرسیم از این بابت حسرت خواهید خورد. این حرفهای فرگوسن بود.»

ستاره فرانسوی ادامه داد:« خیلی خوشحال شدم که سه امتیازی که لازم داشتیم را مقابل بلکبرن کسب کردیم.چون فکر می کنم اگر آن امتیازات را کسب نمی کردیم، به قهرمانی نمی رسیدیم.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 2644
بازدید کل : 44701
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1