نوير با بايرن مونيخ 5 ساله بست
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : آرمان


 

باشگاه بايرن مونيخ اعلام کرد با مانوئل نوير قراردادي 5 ساله امضا کرده است.


 

این دروازه بان 25 ساله امروز در باشگاه بایرن تست های پزشکی را پشت سر گذاشت. در اطلاعیه باشگاه بایرن آمده است:" بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، نویر قراردادی 5 ساله با باشگاه بایرن امضا کرد. به این ترتیب او تا 30 ژوئن 2016 در این باشگاه خواهد بود."

 نویر نیز بعد از امضای قرارداد از اینکه به دروازه بان شماره 1 بایرن شده، اظهار خوشحالی کرد.

 " من نمی توانم منتظر شروع تمرینات بمانم. من مونیخ را به خوبی می شناسم و در این باشگاه خیلی احساس راحتی می کنم."

 او همچنین در مورد دلیل پیوستنش به بایرن گفت:" به این خاطر به اینجا آمدم که دروازه تیم ملی آلمان هستم و بایرن بهترین تیم آلمان است."


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 2615
بازدید کل : 44672
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1