کاکا: لئوناردو از من نخواسته که به اينتر بروم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 12:22 ::  نويسنده : آرمان

کاکا ، بازي ساز باشگاه رئال مادريد شايعاتي مبني بر انتقال تابستاني اش به اينتر را رد کرد و اعلام کرد که لئوناردو به تصميم او براي ادامه حضور در رئال احترام مي گذارد.


 

     از تابستان گذشته صحبتهایی درمورداحتمال جدایی این ستاره 29 ساله از رئال به گوش می رسد و گزارشهای اخیر حکایت از آن دارد که او ممکن است به دوستش لئوناردو ملحق شود.

گزارشهایی مبنی بر مبادله مایکون و کاکا به گوش می رسد اما تصمیم نهایی درمورد این مبادله را مورینیو خواهد گرفت؛ مربی ای که بازیکنان تهاجمی متعددی را در اختیار دارد و در فکر انجام تغییر و تحولاتی برای فصل بعد است. با این وجود کاکا اعلام کرده که می خواهد در مادرید بماند.

ستاره برزیلی در گفتگویی گفت:« صادقانه بگویم که می خواهم بمانم.پیش از آنکه برای تعطیلات به برزیل بازگردم مورینیو و روسای رئال به من گفتند که با آرامش تعطیلاتم را سپری کنم. آنها می دانستند که شایعات زیادی مطرح می شود؛ چون از همان زمانی که من به رئال آمدم شایعاتی به گوش می رسید ولی من واقعا می خواهم در رئال بمانم و می مانم.»

کاکا از سال 2003 تا 2009 ستاره باشگاه میلان بود و با این تیم قهرمانی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد .نکته جالب توجه اینجا بود که کاکا به توصیه لئوناردو به میلان پیوسته بود و این مربی برزیلی اکنون هدایت اینتر را در دست دارد.

با این وجود کاکا اعلام کرده که لئوناردو از او نخواسته تا به اینتر برود:«من دوستی صمیمانه ای با لئوناردو دارم و همه این را می دانند. زمانی که در ژانویه 2009 پیشنهاد منچسترسیتی را رد کردم، او اولین کسی بود که به خانه ام آمد و از من حمایت کرد و اعلام کرد که از تصمیمی که گرفته ام خوشحال است.او هیچ وقت از من نخواسته تا به اینتر بروم. هر زمانی که با هم صحبت می کنیم، به لئوناردو می گویم که می خواهم با رئال به قهرمانی برسم و او می گوید که این کاری است که باید آن را انجام دهم.لئو می داند که من نمی خواهم رئال را ترک کنم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 2690
بازدید کل : 44747
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1