بلاتر: سرنوشت ميزباني قطر در دست كارشناسان و مسئولان فيفا است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

 

رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) گفت: قضيه ميزباني قطر در جام جهاني 2022 هنوز مبهم است و براي اين کار بايد تعدادي از کارشناسان و مسئولان فيفا نظر دهند.




 

   سپ بلاتر، رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) گفت: تاکنون تحقيقات لازم درباره دادن ميزباني جام جهاني 2022 به قطر صورت نگرفته است و براي اين کار بايد تعدادي از کارشناسان و مسئولان فيفا موافقت خود را اعلام کنند.


بلاتر در گفتگویی گفت: وقتي کميته‌اي تشکيل شده از کارشناسان و مسئولان بلندپايه در فيفا خواستار تحقيقات لازم درباره بررسي امکان رشوه دادن قطري‌ها براي ميزباني جام جهاني 2021 است، پس بايد با اين درخواست آن‌ها موافقت کرد.


بلاتر که چهارشنبه گذشته براي چهارمين بار به عنوان رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال انتخاب شد، خاطر نشان کرد: فيفا تا اعلام نهايي راي اين کميته، هيچ تصميمي را نخواهد گرفت.


بلاتر 75 ساله اظهار کرد: به من اجازه دهيد تا براي حمايت و تقويت کميته اخلاق تلاش کنم و براي تشکيل کميته «راه‌حل» اقدام کنم.


فيفا و تعدادي از مسئولان و شخص سپ بلاتر در خلال هفته‌هاي گذشته به خاطر قضاياي مربوط به فساد و تباني و رشوه در فيفا با انتقادات شديدي مواجه شدند. هم چنان که کميته اجرايي فيفا به علت رشوه گيري بعضي از اعضاي آن براي راي دادن به ميزباني قطر در جام جهاني 2022 آماج حملات و انتقادات زيادي قرار گرفت.


سپ بلاتر بعد از انتخاب مجدد خود اعلام کرد: در خلال روزهاي آينده اقدامات و اصلاحاتي را در فيفا انجام خواهد داد. يکي از اين اقدامات «کميته راه‌حل » است که وظيفه‌اش اين است که چنانچه فيفا با مشکل روبرو شد در اسرع وقت بهترين راهکار و شيوه را ارائه دهد.


انتظار مي‌رود در اين کميته شخصيت‌هاي سرشناسي همچون يوهان کرايف و پله دو اسطوره جهان فوتبال عضو شوند.


بلاتر در اين باره اضافه کرد: اين افراد مشورت دهنده هستند، نه کارشناسان.

 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 2619
بازدید کل : 44676
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1