انريكه: نمي‌توانستم پيشنهاد رم را رد كنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 12:27 ::  نويسنده : آرمان


 

پس از آنکه سران باشگاه رم از علاقه خود براي به خدمت گرفتن لوئيس انريکه پرده برداشتند، اين مربي اسپانيايي با حضور در اين باشگاه موافقت کرد.


 

   به نقل از اسکاي اسپورت ايتاليا، در رسانه هاي ايتاليا آمده که روز گذشته (سه شنبه) همه توافق‌ها انجام شده و اين مربي جوان به زودي به عنوان سرمربي جديد جلوروسي به هواداران معرفي خواهد شد.

انريکه در اين خصوص گفت: در مورد همه چيز با سران رم توافق کرديم و تنها کاري که باقي مانده امضاي قرارداد است. اين کار نيز در چند روز آينده انجام خواهد شد و به زودي به عنوان مربي رم به فعاليت خواهم پرداخت.

لوئيس انريکه مارتينز تاکنون هدايت تيم B بارسلونا را به عهده داشته و عملکرد خوبي نيز از خود در اين تيم به جا گذاشته است. اين موضوع موجب شد توجه باشگاه‌هاي بزرگ به او جلب شود. او جانشين وينچنزو مونتلا خواهد شد که از تيم جوانان به شکل موقت به عنوان سرمربي رم فعاليت مي‌کرد.

اين مربي ادامه داد: از تصميمي که گرفته‌ام بسيار خوشحالم و از اينکه در تيم بزرگي مانند رم به فعاليت خواهم پرداخت، هيجان زده هستم. اين يک پيشنهاد فوق العاده بود که من نمي‌توانستم آن را رد کنم. بسيار جاه طلب هستم و دوست دارم با اين تيم به قهرماني‌هاي بسياري برسم. در ايتاليا زياد شناخته شده نيستم ولي سعي مي‌کنم که اعتماد همه را بدست آورم و محبوب هواداران شوم.

در برخي رسانه‌ها عنوان شده که انريکه چندين بازيکن از تيم جوانان بارسلونا را با خود به رم خواهد آورد. خفرن سوارس، جاناتان سوريانو، اوريول رومئو و مارتين مونتويا از اين جمله هستند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 2605
بازدید کل : 44662
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1