گتوزو: ميلان خانه من است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : آرمان

هافبک با تجربه باشگاه ميلان اعلام کرد به هيچ وجه اين تيم را ترک نخواهد کرد زيرا ميلان به خانه او تبديل شده است.


 

   به نقل از سايت تراي بال، باشگاه روس آنژي ‌ماخاچکالا با ارائه پيشنهاد 10 ميليون يورويي خواهان امضاي قرارداد با گنارو گتوزو شده بود.
گتوزو در اين مورد گفت: براي پيشنهاد روس‌ها احترام  زيادي قائل هستم. پيشنهاد آنها براي من بسيار مهم بود ولي بايد اعلام کنم بدون شک در ميلان خواهم ماند. آنها تلاش کردند با چنين پيشنهادي مرا به ترک ميلان ترغيب کنند ولي بايد بگويم پس از 12 سال حضور در سن سيرو، اين باشگاه به نوعي به خانه من تبديل شده است.

گتوزو در ادامه گفت: چيزي که در دوران پايان فوتبالم برايم اهميت دارد اين است که روزگار آرامي را بگذرانم و بيشتر در کنار خانواده‌ام باشم نه اينکه دوران جديدي را شروع کنم. تجربه‌هاي جديد براي بازيکني مانند من نمي‌تواند جذاب باشد.

گفتني است چندي پيش روبرتو کارلوس بازيکن پيشين رئال مادريد و تيم ملي برزيل با اين تيم قرارداد امضا کرده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 2677
بازدید کل : 44734
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1