دخه آ: نمي دانم منچستريونايتد چه دروازه باني دوست دارد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

ديويد دخه آ سنگربان باشگاه اتلتيکو مادريد اعلام کرد پيشنهاد باشگاه منچستريونايتد را بعد از رقابت هاي زير 21 ساله هاي قهرماني اروپا بررسي خواهد کرد.


 

 این روزها خبر پیوستن این دروازه بان 20 ساله به منچستریونایتد در رسانه به وفور دیده می شود، حتی سرالکس فرگوسن سرمربی یونایتد می گوید به زودی قراردادی با این بازیکن امضا خواهد شد اما مدیر برنامه های مدیر برنامه های این بازیکن مذاکره دو باشگاه برای این انتقال را تکذیب می کند.

 دخه آ که هفته گذشته اعلام کرد تمام تمرکزش را معطوف بازی های زیر 21 ساله های قهرمانی اروپا کرده این بار هم در مورد آینده اش سکوت کرد.

 " بعد از رقابت های قهرمانی اروپا و تا وقتی که همه چیز آرام شود در مورد آینده چیزی نخواهم گفت. نمی دانم الکس فرگوسن چه دروازه بانی دوست دارد، من فقط یک دروازه بان معمولی هستم."

 " دروازه بان اتلتیکو بودن با دروازه بان یونایتد بودن خیلی با هم فرق می کند. نمی دانم فرگوسن دقیقا به دنبال چه دروازه بانی است."

 دخه آ محصول آکادمی فوتبال اتلتیکو است و از سال 2009 دروازه اصلی این تیم است. دروازه بان تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا را به همراه اتلتیکو کسب کرده و در هر 38 بازی فصل گذشته اتلتیکو درون دروازه این تیم قرار گرفته و سه پنالتی را هم مهار کرده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 2633
بازدید کل : 44690
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1