اوزيل و نوير بالاتر از رونالدو و ليونل مسي
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : آرمان


کد خبر : 42960     زمان ارسال خبر : جمعه 20/03/1390 ساعت : 08:10

 

اوزيل و نوير بالاتر از رونالدو و ليونل مسي

 

دو ستاره تيم ملي فوتبال آلمان با ثبت رکورد 61 بازي در فصل 2011-2010 جايگاهي بالاتر از کريس‌رونالدو و ليونل مسي پيدا کردند.


 

 به نقل از بيلد، مصاف سه‌شنبه شب آلمان با آْذربايجان در مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي اروپا(يورو 2012 ) سبب شد تا تعداد بازي‌هاي مانوئل نوير و مسعود اوزيل در جريان يک فصل اخير انجام دادند، به عدد 61 برسد. تعداد بازي که تاکنون در ميان ژرمن‌ها سابقه نداشته و از ماراتني سخت و کشنده براي ملي‌پوشان اين کشور حکايت مي‌کند.
 در اين حال از ابتداي فصل پايان يافته تا بازي با حريف اروپاي شرقي‌ که پايان براي ملي‌پوشان به منظور شروع تعطيلات تابستاني بود، نوير توانست در 12 بازي از ليگ قهرمانان اروپا به همراه شالکه به ميدان رود، 6 بازي در جام حذفي آلمان انجام دهد و در تمام 34 بازي بوندس‌‌ليگايي حضور داشته باشد.
 اين ستاره که بالاخره به بايرن‌مونيخ پيوست ،همچنين در 9 بازي ملي نيز حضور داشت که مجموع تعداد بازي‌هاي فصل اخير او به عدد 61 بالغ مي‌شود.

 مسعود اوزيل که تابستان سال گذشته پس از درخشش در رقابت‌هاي جام جهاني 2010 آفريقاي‌جنوبي به تيم رئال مادريد اسپانيا پيوست، همين تعداد بازي را انجام است. زيرا او در 36 بازي در لاليگا ، 6 پيکار جام حذفي (کوپا دل‌ري)،‌11 بازي ليگ قهرمانان و 8 ديدار به همراه تيم ملي حضور داشت.
 با اين آمار مشترک و در زمينه تعداد بازي در فصل اخير، اين دو ستاره درجه اول از کريستيانو رونالدو و ليونل مسي که به ترتيب 60 و 59 بازي در جريان فصل انجام دادند، جلو زدند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 2643
بازدید کل : 44700
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1