مسي به سوي کفش طلا با سرعت
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : آرمان

 

مشکل گلزني کريستيانو نه تنها به نفع بارسلونا ،بلکه بيشتر به نفع مسي بوده است که در حال حاضر اميدوار است که بتواند که با غلبه بر ستاره رئال مادريد براي دومين سال پياپي برنده کفش طلا شود .


 کريستيانو رونالدو در هفته هاي اخير از نظر گلزني به شدت دچار افت شده است .
کريستيانو در اين فصل خيلي پر فراز و نشيب بوده و براي چندمين بار پياپي دچار طلسم گل نزدن شده تا در رقابت براي کسب آقاي گلي دچار مشکل شود . بازيکن پرتغالي در اين فصل گلهاي فوق العاده اي به ثمر رسانده است و در بازي با دپورتيوو نيز مثل هميشه مشخص شد که هر وقت او گل نزند ، رئال مادريد در کسب برد دچار مشکل مي شود .
به گزارش مرجع خبری رئال کريستيانو رونالدو در هفت هفته اخير در ليگ براي رئال مادريد فقط دو گل زده است که در اين مدت رئال مادريد به دو تساوي برابر آلمريا و دپورتيوو و يک باخت برابر اوساسونا رسيده است که باعث شده هفت امتياز فاصله اش با بارسلونا که صدرنشين است شکل بگيرد .
بازيکن پرتغالي مجددا سه هفته پياپي است که گل نزده است و همين قضيه باعث شده که تيم از نظر تيمي دچار مشکل شود . رئال پس از دو برد خفيف برابر لوانته و اسپانيول حالا برابر دپورتيوو متوقف شده است .
تنها بازي که شماره 7 رئال در هفته هاي اخير در آن گلزني کرده بازي با ساراگوسا بوده که کريستيانو در آن بازي دو گل زد . البته نبايد بدشانسي را هم در روند کريستيانو بي تاثير دانست . او در دو بازي اخيري که برابر ليون و دپورتيوو لاکرونيا انجام داده دو بار توپهايش به تيرک خورده است . اما اين مشکل تنها براي کريستيانو نيست . در ژرلاند ضربه سر راموس به تيرک عمودي خورد و آدبايور هم در بازي ديروز در ريازور دچار چنين مشکلي شد ، يعني چهار تيرک در دو بازي .
اما ديگر واقعيت موجود اين است که اين مشکل گلزني کريستيانو نه تنها به نفع بارسلونا ، بلکه بيشتر به نفع مسي بوده است که در حال حاضر اميدوار است که بتواند که با غلبه بر ستاره رئال مادريد براي دومين سال پياپي برنده کفش طلا شود . بازيکن آرژانتيني با گلي که برابر مايورکا زد 26 گله شد تا جاي کريستيانو را در جدول گلزنان لاليگا بگيرد .
در همان روزي که کريستيانو به بازيکني که بيشترين دقايق بازي را در لاليگا انجام داده مبدل شد ، بحران گلزنيش بدتر و بدتر شد . برخي معتقدند که يکي از دلايل اصلي افت اين بازيکن پرتغالي خستگي مفرطي است که به علت زياد بازي کردن به آن دچار شده است . کريستيانو حتي يک دقيقه هم در بازيهاي لاليگا استراحت نکرده است و در ريازور هم با وجود مصدوميت نصفه و نيمه اي که داشت در زمين حاضر شد و به طور کامل بازي کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 2617
بازدید کل : 44674
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1