مسي: اين بارسا بايد هميشه در يادها بماند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : آرمان

ليونل مسي، ستاره آرژآنتيني دنياي فوتبال نمي گويد که بارسلونا بهترين تيم تاريخ دنياي فوتبال است ولي در صحبتهايي زبان به تمجيد از بارسا پرداخته است.


 

  مسی در تمام رقابتهایی که فصل گذشته برای بارسا به میدان رفت توانست 53 گل به ثمر برساند و یکی از گلهای او نیز در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی به ثمر رسید؛ بارسا در آن دیدار با نتیجه 1- 3 به پیروزی رسید تا تیم کاتالان بتواند برای سومین بار در طول شش سال گذشته این جام را بالای سر ببرد.

با این وجود مسی در اعلام اینکه تیمش برترین تیم تاریخ دنیای فوتبال است تردید دارد. ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت:« نمی توانم این را بگویم چون ما تیمهای بزرگ دیگری هم در دوره های دیگری داشته ایم ولی نشان داده ایم که این تیم (بارسلونا) شایستگی آن را دارد تا دریادها باقی بماند. »

مسی ادامه داد:« فصل فوق العاده ای را سپری کردیم ولی راز خاصی نداشتیم. در بارسلونا تلاش زیادی می کنیم و همه ما به احتمال موفقیتمان باور داریم.»

این ستاره 23 ساله در مورد تورنمنت کوپا آمه ریکا که ماه آینده در آرژانتین آغاز خواهد شد نیز صحبت کرد:« من فرهنگ کاری دارم.همه این را می دانند.سعی می کنم که در دقایق خوب و بعد آرامشم را حفظ کنم.الان می خواهم با آرژانتین به قهرمانی برسم.»

رقابتهای کوپا آمه ریکا از روز اول جولای تا 24 جولای در آرژانتین برگزار می شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 2613
بازدید کل : 44670
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1