خريد جديد استقلال 6 جلسه محروم شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 22:48 ::  نويسنده : آرمان

خريد جديد تيم فوتبال استقلال در فصل 90-91 به دليل تخلف در بازي تراکتورسازي و صباي قم 6 جلسه با محروميت روبه‌رو شد.


 

   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، به دليل تخلفات رخ داده در ديدار صباي قم و سايپاي البرز با تراکتورسازي تبريز در هفته هاي سي دوم و سي و سوم ليگ حرفه اي در تاريخ هاي 11و 25 ارديبهشت کميته انضباطي راي خود را به شرح زير صادر کرد.

تيم تراکتورسازي به دليل تخلف تماشاگرانش به برگزاري 3 ديدار خانگي بدون تماشاگر در فصل 91-90 محروم و به پرداخت 150 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين نادر باقري مربي تيم تراکتورسازي به دو جلسه محروميت و با احتساب دستور موقت، به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
به دليل تخلفات جاسم کرار، وي به 6 جلسه محروميت از همراهي تيم مربوطه محروم شد و با احتساب محروميت ناشي از دستور موقت به پرداخت مبلغ 15 ميليون تومان جريمه نقدي محکوم شد.

کميته انضباطي در خصوص محمد نصرتي و به دليل تخلفي که در ديدار تيمش مقابل سايپا البرز انجام داد به تذکر کتبي اکتفا کرد. لازم به ذکر است، علي عليزاده بازيکن تيم تراکتورسازي تبريز به دليل تخلفات انضباطي به توبيخ کتبي و پرداخت مبلغ 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. همچنين عليزاده نماينده هيات فوتبال استان آذربايجان شرقي،خاکسار مسئول حراست هيات استان آذربايجان شرقي و مهدي بقايي متصدي حمل برانکارد، از حضور در جلسه کميته انضباطي خودداري کرده اند ،بر همين اساس اين پرونده هنوز در دست رسيدگي است و راي در خصوص آن متعاقبا اعلام مي شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 2670
بازدید کل : 44727
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1