عمران‌زاده: صددرصد در استقلال مي‌مانم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 22:49 ::  نويسنده : آرمان


 

مدافع استقلال گفت: صددرصد در اين تيم مي‌مانم.


 

   حنيف عمران زاده پس از خارج شدن از باشگاه استقلال گفت: من براي گرفتن مطالباتم به باشگاه آمدم. از زمان واعظ آشتياني طلب دارم که با 30درصد امسال 200 ميليون تومان مي‌شود.

وي افزود: با استقلال قرارداد ندارم ولي براي ماندن با مسئولان به توافق رسيدم. به کادر فني قول دادم مي‌مانم اما اول بايد طلبم را بدهند سپس قراردادم را تمديد کنند.

عمران‌زاده درباره از دست دادن تيم ملي گفت: اول فصل گذشته در تيم ملي بودم‌ اما اکنون هم دير نيست. سه سال تا جام جهاني فرصت است.

وي درباره اينکه در استقلال افت کرده است، اظهار داشت: بحث افت نيست. همه بازيکنان خسته مي‌شوند ما شرايط مثل اروپايي‌ها نداريم که هر سه روز يک بار بازي کنيم. از دقيقه 60 به بعد بدن‌هايمان تحليل مي‌شود و ما در برخي مسابقات با غيرت بازي مي‌کردم. از فردا با فرهاد چيذري به تمرينات بدنسازي مي‌پردازم.

عمران‌زاده همچنين با تاکيد بر اينکه صددرصد در استقلال مي‌مانم، گفت: تا تسويه حساب نکنم نمي‌توانم قرارداد سال جديدم را ثبت کنم. باتوجه به اينکه فتح‌الله‌زاده من را دوست دارد، من براي تمديد قرارداد براي يک سال با باشگاه توافق کردم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 2664
بازدید کل : 44721
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1