ويديچ: چه دليلي دارد اولدترافورد را ترك كنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 22:51 ::  نويسنده : آرمان

مدافع مستحکم منچستر يونايتد هرگونه صحبت در خصوص حضور در تورين را به شدت رد کرد.


 

   به نقل از سايت تراي بال، يوونتوسي‌ها که در فصل گذشته از نتايج گرفته شده تيمشان به هيچ وجه راضي نبودند، در راستاي تقويت خود قصد دارند تابستان شلوغي را سپري کنند و بازيکنان بسياري را به خدمت بگيرند.

مدير برنامه‌هاي نمانيا ويديچ در مورد پيشنهاد يووه گفت: در مورد ابراز علاقه ساير باشگاه‌ها با ويديچ صحبت کردم. او هيچ علاقه‌اي به ترک اولدترافورد ندارد و نمي‌خواهد به خبرهايي که در اين خصوص منتشر مي‌شوند اهميت بدهد.
او در پاسخ به حرف‌هاي من گفت: من کاپيتان منچستر يونايتد هستم، درآمد خوبي دارم و از زندگي در اين شهر رضايت دارم. نيازي به تغيير در شرايط فعلي احساس نمي‌کنم و دليلي هم براي اين کار وجود ندارد.

ويديچ که اهل صربستان است، سال 2006 از اسپارتاک مسکو به شياطين سرخ پيوسته و نزديک به 200 بازي براي اين تيم انجام داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 160
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 2750
بازدید کل : 44807
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1