پترسون: مي‌خواهم كلوزه جديد بايرن شوم!
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 22:52 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم جوان بايرن‌ گفت: نه براي تفريح بلکه براي رسيدن به حد مهاجمي مانند ميروسلاو کلوزه به مونيخ آمده‌ام.


 

  به نقل از تاگس‌سايتونگ، نيلس پترسون اظهار داشت: من براي گردش و تفريح به مونيخ نمي‌آيم. هدفم تلاش و مبارزه است که پيشرفت کنم و بازيکني مطرح شوم. مي‌خواهم آن‌قدر خوب کار کنم که همه به اتفاق بگويند ميروسلاو کلوزه جديد تيم هستم.

اين بازيکن که در تيم ملي جوانان آلمان درخشش زيادي داشت، در پايان فصل اخير از انرژي کوتبوس به مونيخ آمد.
وي در ازاي رقمي بالغ بر 2.8 ميليون يورو قراردادي سه ساله منعقد کرد.
پترسون 21 ساله در فصل آينده پيراهن شماره 9 ميروسلاو کلوزه، گلزن انتقال يافته به لاتزيو را بر تن خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 2649
بازدید کل : 44706
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1