آخرين وضعيت رحمتي، مجيدي و نقل‌وانتقالات استقلال
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 22:55 ::  نويسنده : آرمان


 

سرپرست باشگاه استقلال درباره اينکه اگر مظلومي در هفته‌هاي اول نتيجه نگيرد چه تصميمي اتخاذ مي‌کند گفت: ملاک براي من 5-6 هفته نيست و تا نيم‌فصل صبر مي‌کنيم.


 

   علي فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران در محل باشگاه استقلال در خصوص امضاي قرارداد با علي حمودي گفت: امروز با اين بازيکن قرارداد بستيم. براي اينکه در نقل و انتقالات به اهداف خود برسيم مدام جلسه داريم و شب‌ها ساعت 2 به خانه مي‌روم. اگر زودتر بروم تعجب مي‌کنند.
وي درباره اينکه آيا آندره لوييز در استقلال مي‌ماند يا نه اظهار داشت: با مديربرنامه‌هاي او امروز صحبت کرديم. لوييز اگر بخواهد مي‌ماند اما اگر برود به نفعش است.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد روند مذاکرات با مهدي رحمتي گفت: مدير برنامه‌هاي او امروز به باشگاه آمد و با او صحبت کرديم. با محمدي و طالب لو هم در حال صحبت هستيم. بازيکن زياد داريم و بايد در آينده چه نتايجي حاصل مي‌شود.

وي درباره اينکه مذاکره با آندرانيک تيموريان به کجا رسيد گفت: با او در حال مذاکره‌ايم. اگر با بازيکنان داخلي نتوانيم توافقي حاصل کنيم بازيکن خوب خارجي جذب مي‌کنيم. سال گذشته ما براي جذب بازيکن خوب خارجي وقت نداشتيم. هواداران مي‌دانند که فتح الله زاده اگر قول بازيکن خوب بدهد آن را عملي مي‌کند.

  فتح الله زاده در ادامه گفت وگو با خبرنگاران در خصوص نگراني هواداران بابت جدايي فرهاد مجيدي عنوان کرد: نگراني وجود ندارد. فرهاد با استقلال قرارداد دارد من با هيچ کس يک ساله قرارداد امضا نمي‌کنم.

وي در مورد ليست مازاد گفت: فوتبال حرفه‌اي است. اگر بازيکني به سيستم ما نخورد مي‌گوييم او را نمي‌خواهيم.
سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که از مظلومي براي فصل آينده چه انتظاري دارد گفت: از مظلومي فقط قهرماني مي‌خواهم.

فتح‌الله‌زاده درباره اينکه اگر مظلومي در هفته‌هاي اول نتيجه نگيرد چه تصميمي اتخاذ مي‌کند اظهار داشت: ملاک براي من 5-6 هفته نيست و تا نيم فصل صبر مي‌کنم.
سرپرست باشگاه استقلال درباره ضيافت ناهار روز گذشته با امير قلعه‌نويي گفت: ما با هم جوجه کباب خورديم و راجع به همه چيز صحبت کرديم.

وي درباره اينکه آيا از قلعه نويي خواست تا به استقلال بازگردد گفت: وقتي من با پرويز مظلومي قرارداد دارم چنين تعارفي بي معناست و چرا بايد اين تعارف را بزنم.
فتح الله زاده که قصد رفتن به دفتر علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني را داشت در مورد مشکلات مالي باشگاه استقلال اظهار داشت: من مرد روزهاي سخت هستم. پول نباشد، هستم؛ بازيکن نباشد، هستم اما به هر حال بازيکن اگر بداند پول نيست معطل نمي‌کند و من مجبورم از جيبم خرج کنم.

وي در پايان در مورد اينکه آيا مظلومي با گردآوري ستاره‌ها از شرايط استقلال راضي است گفت: خدا به مظلومي خير دهد که همه ستاره ها را جمع کرده است. من هم اگر مربي بودم از حضور چنين بازيکناني راضي بودم. ما امسال نمي‌خواهيم جام از دست بدهيم و در آسيا هم مي‌خواهيم در جمع چهار تيم باشيم.
فتح الله در حالي پس از پايان صحبت با خبرنگاران راهي سازمان تربيت بدني شد که فرزاد آشوبي، اميد روانخواه و حنيف عمران‌زاده در باشگاه استقلال حضور داشتند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 2624
بازدید کل : 44681
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1