اسنايدر: نمي‌دانم در اينتر مي‌مانم يا نه
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : آرمان

هافک هلندي اينترميلان در آخرين مصاحبه خود با شبکه‌هاي تلويزيوني، هواداران نرآتزوري را ترساند و با اظهارنظر خود، آينده‌اش در اين تيم را با ترديد روبرو کرد.


 

    به نقل از گازتا دلو اسپورت، وسلي اسنايدر که تعطيلات خود را در لس‌آنجلس مي‌گذراند، با اين مصاحبه خود به تيتر نخست بسياري از نشريه‌ها تبديل شده و به احتمال حضورش در منچستر يونايتد دامن زده است.

اسنايدر در اين مورد گفت: با تمام قلبم اينتر را دوست دارم، ولي نمي‌دانم فصل آينده نيز در اين تيم خواهم ماند يا نه. هواداران اينتر همواره مرا مورد لطف خود قرار داده‌اند و از اينکه روزي آنها را در کنارم نداشته باشم، مي‌ترسم.

وي افزود: فقط خدا مي‌داند که آينده در کدام باشگاه خواهم بود ولي از يک موضوع اطمينان دارم و آن اين است که اگر در جوزپه مه آتزا ماندم، نهايت تلاشم را به کار خواهم گرفت تا باز هم با اين تيم به قهرماني‌هاي مختلف برسم.

اسنايدر که در دو فصل اخير با اينتر توانسته 6 جام را فتح کند ادامه داد: فصل گذشته با خوزه مورينيو 3 جام بدست آورديم. در اين فصل نيز 2 جام را با رافائل بنيتس و يک جام نيز با لئوناردو به ويترين باشگاه اضافه کرديم. همه اينها خاطره‌هاي خوبي هستند. من طي 2 سال حضور در اين تيم به هر چيزي که خواسته‌ام دست يافتم. اگر به تيم ديگري بروم باز هم با تمام قلبم اينتر را دوست خواهم داشت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 2599
بازدید کل : 44656
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1