قهرماني با تاخير استقلال در ليگ برتر دهم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : آرمان

سايت رسمي باشگاه استقلال پس از گذشت 23 روز از پايان ليگ دهم با اعلام 7 اشتباه داوري، استقلال را قهرمان واقعي ليگ دانست.


 

 در مطلب سايت باشگاه استقلال آمده است: نگاه اجمالي و مجدد به کارشناسي داوري طي 34 هفته مسابقات استقلال در ليگ‌برتر نشان مي‌دهد 7 اشتباه وحشتناک عليه استقلال رخ داد که هرکدام مي‌توانست در تعيين قهرمان ليگ تأثيرگذار باشد. تمامي موارد ذيل در برنامه 90 به نمايش درآمد و مورد تأييد کارشناس مربوطه نيز قرار گرفت.

 1- در بازي دو تيم استقلال و صبا در هفته دهم، حمدي‌نژاد مدافع چپ اين تيم بايد از بازي اخراج مي‌شد (محمد فنايي- کارشناس داوري /90) اين بازي يک بر يک به اتمام رسيد.

 2- در بازي دو تيم فوتبال استقلال و تراکتورسازي در هفته دوازدهم پنالتي گل شده تيم تراکتورسازي بايد تکرار مي‌شد. (حسين نجاتي- کارشناس داوري /90) اين بازي يک بر يک به اتمام رسيد.

 3- در بازي دو تيم استقلال و فولاد در هفته نوزدهم خطاي پنالتي اعلام شده به سود فولاد به اشتباه اعلام گرديد. (ابراهيم ميرزابيگي- کارشناس داوري /90) فولاد با اشتباه ياد شده به گل اول خود و در نهايت به برتري رسيد.

 4- در بازي دو تيم استقلال و سپاهان در هفته 24 خطاي پنالتي به سود استقلال اعلام نشد و يک بازيکن سپاهان اخراج نشد! (نادر جعفري- کارشناس داوري /90) اين بازي يک بر يک به اتمام رسيد.

5- در هفته 26 در بازي دو تيم استقلال و سايپا خطاي مسلم پنالتي مدافعان سايپا روي اسماعيل شريفات اعلام نشد! (محمد فنايي- کارشناس داوري /90) اين بازي مساوي تمام شد.

 6- در هفته 29 در بازي دو تيم استقلال و تراکتورسازي گل اول تيم تبريزي با خطا به ثمر رسيد و مردود بود. (محمد فنايي- کارشناس داوري /90) اين بازي با برتري تراکتورسازي به اتمام رسيد.

7 - در هفته 32 در بازي دو تيم استقلال و شاهين بوشهر گل سالم اميرحسين صادقي به اشتباه مردود اعلام شد. ضمن آنکه خطاي فاحش پنالتي بر روي سيدصالحي از چشم داور پنهان ماند (محمد فنايي - کارشناس داوري /90) اين بازي با نتيجه مساوي بدون گل به اتمام رسيد.

 اين اشتباهات سهوي داوري گوشه‌اي از واقعيات امسال فوتبال ايران بود که عليه باشگاه استقلال به وقوع پيوست. حتي اگر يکي از اين اشتباهات رخ نمي‌داد شايد نام قهرمان ليگ دهم عوض مي‌شد، اشتباهات داوري جزو لاينفک يک مسابقه فوتبال است اما موارد فوق تصديق مي‌کند تا چه اندازه‌اي طي يک فصل تيم استقلال از اشتباهات داوري متضرر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 2656
بازدید کل : 44713
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1