محمدي: ارقام مطرح‌شده صحت ندارد؛ بازيكنان بازارگرمي مي‌كنند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: هر رقمي که بازيکنان در رسانه‌ها از آن صحبت مي‌کنند صحت ندارد.


 

   عزيزمحمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد رعايت نشدن سقف قرارداد در مذاکره بازيکنان با وجود ابلاغيه هاي سازمان ليگ به باشگاه ها عنوان کرد: قرار نيست هر چيزي که در رسانه ها مطرح مي شود صحت داشته باشد و هر رقمي که بازيکنان در روزنامه ها از آن صحبت مي کنند صحت ندارد. سازمان ليگ بارها اعلام کرده که سقف قرارداد 350 ميليون تومان است. باشگاه ها مي توانند تا مبلغ 70 ميليون تومان هم پاداش در نظر بگيرند و باشگاه هايي که در ليگ قهرمانان آسيا هستند مي توانند به غير از 70 ميليون پاداش، پاداش ديگري که کمتر از 70 ميليون تومان باشد براي بازيکنان خود در نظر بگيرند.

وي افزود: اگر يک بازيکن يا مربي بازارگرمي کند باشگاه هايي که با آنها وارد مذاکره شده اند و با چنين بازار گرمي هايي روبه‌رو مي شوند مي توانند به سازمان ليگ گزارش دهند و سپس ما بر اساس شنيده ها و مستندات خود بازيکن يا مربي مورد نظر را احضار مي کنيم و اگر مشخص شود بالاي سقف مورد نظر قرارداد بسته اند جلوي ثبت قراردادشان گرفته مي شود. وقتي جلوي ثبت قرارداد بازيکنان را بگيريم به اين معني است که نمي تواند در ليگ برتر بازي کند. سازمان ليگ در رعايت اين نکته اصرار و تاکيد دارد.

محمدي در خصوص مذاکراتي که اين روزها باشگاه استقلال و سپاهان با بازيکنان انجام مي دهند و حتي صحبت از پيشنهادهاي 800 ميليون توماني است، تاکيد کرد: من ديروز با ساکت و فتح الله زاده صحبت کردم و آنها گفتند اين ارقامي که در روزنامه ها مطرح شده صحت ندارد. نمي خواهم بگويم رسانه ها اخبار دروغ مي نويسند، شايد اين بازيکنان هستند که مي خواهند بازار گرمي کنند. در هر صورت سازمان ليگ براي حمايت از پرداخت پول به بازيکنان فقط در صورت رعايت سقف قرارداد، قرارداد بازيکنان را ثبت مي کند.

رئيس سازمان ليگ با اشاره به اعلام وزارت نفت و صنايع مبني بر اينکه ديگر در بخش فوتبال حرفه اي نمي خواهند هزينه اي داشته باشند، ادامه داد: باشگاه هاي ما با مشکل بي پولي روبه‌رو هستند. 10 باشگاه ليگ برتري از جمله پاس همدان، راه آهن، پرسپوليس، استقلال و شاهين بوشهر از فصول گذشته به بازيکنان خود بدهکارند و تا زماني که اين بدهي ها پرداخت نشود نمي گذاريم قرارداد جديدي ثبت کنند. فوتبال ما با دو سه سال بحران مالي روبه‌رو است.

وي تاکيد کرد: فوتبال ژاپن فقط 20 درصد هزينه هاي خود را صرف دستمزد به بازيکن مي کند. من نسبت به بهبود شرايط مالي باشگاه ها در خصوص دستمزد بازيکنان در ايران اميدوار هستم. باشگاه ها مدام با سازمان ليگ در تماس هستند. اين مرحله گذر را بايد بگذرانيم. اگر نخواهيم جلوي اين افزايش قيمت را بگيريم فوتبال دچار بحران اساسي مي شود. باز هم تاکيد مي کنم اگر بازيکن يا مربي پولي بالاتر از سقف قرارداد مي خواهد خود مديران باشگاه ها بايد تفکر بيشتري براي عدم قبول اين پيشنهاد داشته باشند. سازمان ليگ اخطارهاي خود را در اين باره داده است.

محمدي در ادامه گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد مربيان منشوري بخشيده شده مثل فرهاد کاظمي و فيروز کريمي گفت: هدف منشور اصلاح کردن است. نمي خواهيم کسي را مادام العمر از کارش دور کنيم. اين مربيان مي توانند در ليگ برتر مربيگري کنند.
وي در خصوص شايعه منشوري بودن پرويز مظلومي گفت: اين خبر به هيچ وجه صحت ندارد. سازمان ليگ در مورد منشوري هاي فصل جديد جلسه اي تشکيل نداده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 2689
بازدید کل : 44746
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1