مديرعامل باشگاه پاس استعفا کرد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : آرمان

مديرعامل باشگاه پاس همدان با اعلام کناره گيري از سمت خود در اين باشگاه گفت: تصميم گرفتم با شرايطي که تيم پاس همدان دارد ديگر با اين باشگاه همکاري نکنم.


   به گزارش خبرنگار مهر، کریم ملاحی صبح امروز دوشنبه و پس از مشکلاتی که در اداره باشگاه پاس با آن روبه‌رو بود با اعلام استعفای خود به هیئت مدیره باشگاه رسما از این سمت کناره گیری کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر در خصوص دلایل کناره گیری خود از مدیرعاملی باشگاه پاس همدان اظهار داشت: شرایط برای ادامه همکاری مناسب نبود و به همین دلیل ترجیح دادم این مسئولیت را به فرد دیگری واگذار کنم.

وی تصریح کرد: من پیش از این نیز دو بار استعفا داده بودم ولی با استعفای من موافقت نشده بود. این بار تصمیم گرفتم با شرایطی که تیم پاس همدان دارد دیگر با این باشگاه همکاری نکنم.

ملاحی برای مدیریت باشگاه پاس آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم با رفتن ملاحی مشکلات تیم پاس همدان برطرف شود و این باشگاه بتواند به جایگاه واقعی خود در فوتبال کشور باز گردد.

مدیرعامل مستعفی تیم پاس همدان در مورد کناره گیری سایر اعضای مدیریتی تیم پاس همدان گفت: از وضعیت آنها اطلاعی ندارم و تنها می توانم در مورد خودم اظهارنظر کنم و اینکه دیگر در تیم پاس مسئولیتی ندارم.

تیم فوتبال پاس همدان در جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور با 21 امتیاز رتبه  هفدهم را در اختیار دارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 2754
بازدید کل : 44811
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1