کمالوند: با هيچ تيمي به طور جدي مذاکره نکرده ام
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 11:37 ::  نويسنده : آرمان


 

تا اين لحظه من هنوز قلعه نويي را در تبريز نديده ام و کسي هم به من نگفته که تو را نمي خواهيم اما دوستان بدون آنکه من بدانم برايم تيم انتخاب مي کنند


 

سرمربي موفق تراکتورسازي پس از شنيدن خبر آمدن امير قلعه نوعي به اين تيم گفت: به فکر رفتن به تيم جديدي هستم اما تا اين لحظه با هيچ تيمي به​طور جدي مذاکره نکرده​ام.

فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با پايان ليگ برتر دهم همه شروع به حاشيه​سازي عليه من کرده​اند چون خيلي​ها دوست نداشتند من در تراکتور حضور داشته باشم. همه خوب مي​دانند که من خودم را درگير اين مسائل نمي​کنم و خودم تصميم نهايي را مي​گيرم.

کمالوند با تاکيد بر اين​که از آمدن قلعه​نوعي به تراکتورسازي خوشحال مي​شود و با کمال ميل جايش را به او مي​دهد گفت: تا اين لحظه من هنوز قلعه​نويي را در تبريز نديده​ام و کسي هم به من نگفته که تو را نمي​خواهيم اما دوستان بدون آنکه من بدانم برايم تيم انتخاب مي​کنند در حالي که خودم به هيچ وجه خبر ندارم. من تا به طور قطعي تکليفم با تيم دوست​داشتني تراکتورسازي معلوم نشود با تيمي مذاکره نمي​کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 2608
بازدید کل : 44665
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1