مديرعامل باشگاه پاس همدان: ما نمي‌خواستيم سرچشمه را بخريم، آنها مي‌خواستند بفروشند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

عباس صوفي با بيان اين که باشگاهش ديگر قصد خريد امتياز تيم فوتبال مس سرچشمه را ندارد، گفت: مطمئن باشيد فصل بعد به ليگ برتر باز مي‌گرديم.


 

   مديرعامل باشگاه پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين که باشگاهش ديگر به دنبال خريد امتياز يک تيم ليگ برتري نيست، اظهار کرد: از نظر ما خريد امتياز تيم فوتبال مس سرچشمه منتفي است و ما ديگر به دنبال خريد اين تيم نيستيم.

وي در ادامه با بيان اين که باشگاهش از ابتدا هم براي خريد امتياز تيم فوتبال مس سرچشمه پيش‌قدم نشده بود، افزود: از اول هم اين باشگاه مس سرچشمه بود که قصد فروش امتياز تيم فوتبالش را داشت و حالا هم خود آن‌ها از فروش پشيمان شده‌اند.

صوفي همچنين درباره برنامه‌هاي باشگاهش براي فصل آينده ليگ برتر نيز خاطرنشان کرد: ما هم مانند ساير تيم‌هاي ليگ يکي براي حضور قدرتمند در فصل آينده ليگ دسته اول، آماده مي‌شويم و قصد داريم با بستن يک تيم خوب، فصل آينده به ليگ برتر بازگرديم.

مديرعامل باشگاه پاس همدان در ادامه با بيان اين که صد در صد مطمئن است که تيمش سال آينده به ليگ برتر صعود مي‌کند، تصريح کرد: به دنبال جذب بازيکنان خوب ليگ يکي و يک مربي بسيار خوب هستيم تا فصل آينده بتوانيم با قدرت در مسابقات شرکت کنيم.

 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 2687
بازدید کل : 44744
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1