قول هري ردنپ به هواداران تاتنهام: مودريچ مي‌ماند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال تاتنهام با چراغ سبزي که از مديران باشگاه دريافت کرده به هواداران اطمينان داد مودريچ از باشگاه جدا نمي‌شود.


 

   ستاره کروات تيم تاتنهام که با پيشنهاد از سوي باشگاه‌هاي چلسي و منچستريونايتد روبرو شده در تابستان از اين تيم جدا نخواهد شد و به گفته‌ي ردنپ حتي مبالغ سنگين و قراردادهاي مالي هنگفت هم نمي‌تواند باعث فروش او شود.

ردنپ در گفت‌وگو با ساندي ميرر درباره‌ي وضعيت لوکا مودريچ عنوان کرد: طبيعي است زماني که بازيکني از باشگاه‌هايي مانند چلسي و منچستريونايتد پيشنهاد‌هاي هنگفت دريافت کند، سرش گيج برود و وسوسه شود، اما مدير باشگاه به من تضمين داده که مودريچ را با هيچ قيمتي واگذار نکند.

سرمربي تاتنهام که يکي از گزينه‌هاي اصلي براي جانشيني کاپلو در تيم ملي انگليس پس از پايان يورو 2012 به شمار مي رود ادامه داد: بارها گفته‌ام که مودريچ يکي از مهره‌هايي است که جانشيني براي او نداريم. فکر مي‌کنم حق داشته باشيم که از اين همه گمانه‌زني و شايعه سازي درمورد لوکا ناراحت شويم.

ردنپ که اميدواراست تيمش عملکرد نسبتا موفق فصل پيش را تکرار کند،‌ درباره‌ي فصل و نقل و انتقالات هم اظهار کرد: بايد نيمکت تيم را براي حضور موفق در فصل بعد تقويت کنيم نه اين که مهره‌هاي ارزشمندي را هم که داريم واگذار کنيم. اگر بخواهم آرمان گرايانه فکر کنم بايد بگويم که مي‌خواهم سه بازيکن تراز اول را به تيم اضافه کنم تا بتوانيم در فصل آتي يکي از چهار تيمي باشيم که براي رسيدن به جام قهرماني رقابت مي‌کند.

ردنپ درباره‌ي رقابت بر سر قهرمان در فصل آتي هم گفت: تيم‌هاي منچستريونايتد، چلسي، منچسترسيتي، آرسنال و ليورپول فصل گذشته بالاتر از ما قرار گرفتند و براي فصل بعد تيمشان را تقويت مي‌کنند. پس بايد واقع گرايانه تصميم گيري کنيم. اگر بخواهيم با اين تيم‌ها براي خريد بازيکنان رقابت کنيم بايد حضور فعالي در بازار نقل و انتقالات داشته باشيم که به هيچ وجه کار آساني نيست، چرا که بازيکنان باکيفيت را نمي‌توان با مبالغ معمولي خريداري کرد.

 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 2647
بازدید کل : 44704
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1