جي‌سونگ‌ پارك‌:‌ بدون هيدينک محال بود رنگ منچستر را ببينم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

لژيونر فوتبال کره‌جنوبي موفقيت در منچستريونايتد را مديون گاس هيدينک مي‌داند.


 

   به نقل از داگبلات چاپ هلند، پارک‌ جي‌سونگ اظهار داشت: بارها گفته‌ام، اکنون نيز تکرار مي‌کنم بدون حمايت گاس هيدينک محال بود به منچستر راه يابم.

بازيکن 30 ساله کره‌‌اي‌ها که براي تعطيلات تابستاني در کشورش حضور دارد به خبرنگاران گفت: موفقتيي که تيم ملي کره‌جنوبي در جام جهاني 2002 داشت، جدا از ارزشي که براي کشور داشت،‌ براي من بسيار پرفايده بود. باور دارم اگر آن زمان هيدينک سرمربي کره نبود و ما در جمع 4 تيم پاياني جام‌جهاني جاي نمي‌‌گرفتيم، من نمي‌توانستم بخت حضور در منچستريونايتد را به دست آورم. هيدينک با حمايت هميشگي از من باعث شد مورد توجه تيم بريتانيايي واقع شوم.

پارک اين اظهارات را در حاشيه يک ديداري خيريه بيان کرد. مصافي که گاس مربي 64 ساله يک سال گذشته ترک‌ها تماشاگر آن بود.

هافبک 6 فصل گذشته اولدترافوردي‌ها افزود: بسيار خوشحالم پس از مدت‌ها توانستم هيدينک، استادم را از نزديک ببينم.

مربي اسبق چشم بادامي‌ها نيز اظهار کرد: از ابراز لطف جي‌سونگ نسبت به خودم ممنون هستم. او يک بازيکن حرفه‌اي با محبت است. ستاره‌اي که برايش احترام زيادي قائلم، از همين جا هم عنوان مي کنم تلاش خاصي براي انتقالش به حضور در تيمي مثل منچستر نکردم. بلکه او با اثبات شايستگي‌هايش مزد زحماتش را گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 2635
بازدید کل : 44692
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1