نصرتي: هدف من هم مثل فتح‌الله‌زاده قهرماني استقلال است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

مدافع جديد تيم فوتبال استقلال گفت: من هم مثل فتح‌الله‌زاده هدفم کسب عنوان قهرماني با استقلال است.


 

 محمد نصرتي در مورد پيوستنش به باشگاه استقلال و دلايل اين انتخاب صحبت هاي زير را مطرح کرد:

*چه شد که نخواستي در تبريز به فوتبالت ادامه دهي؟
دو سه سالي از فوتبال تهران دور بودم و مي خواستم دوباره در تهران به کارم ادامه دهم. از طرفي وقتي ليگ تمام شد باشگاه تراکتورسازي اعلام کرد براي تسويه حساب و تمديد قرارداد به ما زنگ مي زنند اما تماسي از باشگاه به من زده نشد. البته با مربي تيم براي احوالپرسي در تماس بودم. در اين بين پيشنهاد استقلال و چند تيم ديگر مطرح شد و من هم پس از بررسي پيشنهاد استقلال را انتخاب کردم.

* اين فصل بر خلاف سال هاي گذشته براي انتخاب تيم جديد خود زود تصميم گرفتي؟
درست است. من هميشه جز نفرات آخري بودم که تصميم مي گرفتم، اما امسال به بهترين شکل از فرصتم استفاده کردم تا بعد از 12 سال معني تعطيلات را بفهمم. هر سال در حال و هواي انتخاب تيم بودم و چيزي از تعطيلي نمي فهميدم.

* فکر نمي کني هواداران پرسپوليس از دستت ناراحت شوند؟
هميشه هواداران پرسپوليس را دوست دارم. همان طور که هواداران تراکتورسازي را دوست دارم. دو سال خوب را در تبريز پشت سر گذاشتم. سال قبل يکي از بهترين سال هاي فوتبالي ام را پشت سر گذاشتم.
ما در تراکتورسازي بهترين خط دفاع را داشتيم. سال اولي هم که در نيمه هاي راه از تراکتورسازي جدا شدم و به دوبي رفتم، به خاطر شرايط مالي باشگاه بود. من براي فصل جديد به اين نتيجه رسيدم روزهاي مفيدم را با تراکتورسازي پشت سر گذاشتم و وظيفه اي که در قبال اين تيم داشتم را انجام دادم.

*شعارهايي که در بازي با سايپا عليه شما در ورزشگاه يادگار امام داده شد تاثيري در جدايي ات از تراکتوسازي نداشت؟
اصلا. من هواداران تراکتورسازي را خيلي دوست دارم.

* در مصاحبه اي گفته بودي به خاطر يک فصل بازي کردن نبايد شما را پرسپوليسي دانست.
من اين طور نگفتم. نصرتي يک بازيکن حرفه اي است. سالي که در پرسپوليس بودم با تمام وجودم و با جان و دل بازي مي کردم. به هر تيمي بروم همين حس را دارم. 11 سال است که در تيم ملي هستم و جز معدود بازيکناني هستم که اين استمرار را داشته ام. يکي از دلايل اين استمرار به همين وجدان کاري ام در تيم هاي باشگاهي باز مي گردد. هرگز براي تيمم کوتاهي و کم کاري نمي کنم.

* تاکنون با مظلومي کار کرده اي؟
خير. امسال اولين باري است که مي خواهم با ايشان همکاري کنم. البته چند سال قبل هم از مظلومي پيشنهاد همکاري داشتم اما شرايط براي همکاري با هم مهيا نبود.

* فکر مي کني در استقلال بتواني موفق شوي؟
من هميشه بازيکني بودم که تعادل را رعايت کردم و بيشتر هم سعي مي کم که خود فوتبال فقط فکر کنم. به آينده ام در استقلال خوشبين هستم.

* فتح الله زاده مي گويد از استقلال فقط توقع قهرماني دارد.
غير از اين هم بود شايد من هم به استقلال نمي آمدم. تمام هدف اين است که با اين تيم قهرمان شوم. مسئله ديگري که به استقلال آمدم حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا است. من اکنون به عنوان دفاع وسط در اوج فوتبالم هستم و مي خواهم به موفقيت هاي بيشتري برسم.

* براي قرارداد بستن با استقلال سقف قرارداد را هم رعايت کردي؟
بله رعايت کردم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 2670
بازدید کل : 44727
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1