باخت ليورپول،توقف منچستر سيتي
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : آرمان

 

ديدار دو تيم وستهم و ليورپول که در حضور حدود 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه بولين گراوند لندن برگزار شد، با شکست قرمزپوشان ليورپول همراه بود.منچسترسيتي نيز در ديداري خانگي به تساوي رسيد.


وستهم 3- لیورپول1

اسکات پارکر، کاپیتان وستهم اولین گل بازی را به ثمر رساند تا لیورپول ناکامی دیگری را تجربه کند. وستهم در اکثر دقایق نیمه دوم هم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و درنهیات توانست سه امتیاز با ارزش را کسب کند.

لیورپول در این دیدار با سیستم 2-5-3 ایی که مقابل چلسی ثمر بخش بود ولی این بار این سیستم جواب نداد

پارکر در دقیقه 22 گل اول بازی را به ثمر رساند و دمبا با در دقیقه 45 باعث شد تا نیمه اول این بازی 0-2 به نفع تیم میزبان به پایان برسد. البته در نیمه دوم دو گل دیگر از راه رسید و گلن جانسون در دقیقه 84 برای لیورپول گلزنی کرد و کارلتون کول در دقیقه 91  سومین گل وستهم را به ثمر رساند تا کینگ کنی،دست خالی از لندن به خانه بازگردد

منچسترسیتی 1- فولام 1


در دیدار امشب ورزشگاه ایستلندز که میان دو تیم منچسترسیتی و فولام برگزار می شد و در حالی که منچسترسیتی در دقیقه 26 با گل ماریو بالوتلی از حریف پیش بود، این دامین داف بود که با گلی که دردقیقه 68 به ثمر رساند، رویاهای سیتی را به کابوس تبدیل کرد تا آنها با کسب تنها یک امتیاز از دیدار خانگی، شانسشان برای قهرمانی در رقابتهای این فصل را کمرنگ تر از قبل ببینند.

سیتی با کسب یک امیتاز از این بازی با یونایتد صدرنشین 10 امتیاز فاصله دارد و بدین ترتیب شانسش برای رسیدن به صدرجدول کمرنگ تر از قبل شد.

مانچینی در جریان این دیدار وینسنت کمپانی و داوید سیلوا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و حمایت 43 هزار تماشاگری که در ورزشگاه بودند نیز برای پیروزی سیتی دراین دیدار کافی نبود.چرا که مدافعان فولام با استواری تمام مقابل ضربات بالوتلی، تبس و ژکو ایستادگی می کردند.
فولام هم با کسب یک امتیاز این دیدار در رده سیزدهم جدول باقی ماند و 5 امتیاز تا رده سقوط جدول فاصله دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 2740
بازدید کل : 44797
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1