هالك: اگر تيم‌هاي بهتري پيشنهاد بدهند، مي‌روم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 17:52 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم برزيلي باشگاه پورتو پس از تمديد قراردادش با اين باشگاه را تا سال 2016، اعلام کرده تنها در صورت رسيدن پيشنهاد از تيم‌هاي خوب اروپايي اين تيم را ترک خواهد کرد.


 

   به نقل از آبولا، پيش از اين بسياري از تيم‌هاي اروپايي براي به‌خدمت گرفتن وي اعلام آمادگي کرده بودند ولي همه آنها در حد حرف باقي ماندند.

تيم‌هايي چون ميلان و منچسترسيتي در پي جذب اين مهاجم هستند، اما باتوجه به مدت قرارداد وي با قهرمان پرتغال هنوز مبلغ انتقال وي مشخص نشده است.

هالک در اين مورد گفت: مي‌دانم که رسانه‌ها در مورد آينده من خبرهاي بسياري منتشر کرده‌اند. بايد بگويم پورتو را تنها در يک صورت ترک خواهم کرد و آن رسيدن پيشنهاد از تيم‌هاي بزرگ اروپايي است. پورتو باشگاه خوب و بزرگي است و من نمي‌توانم اين باشگاه را به هر مقصدي ترک کنم. تيم‌هاي بسياري براي اغوا کردن من پيشنهادهايي را ارائه کردند ولي من نيز براي نشان دادن ميزان تعهدم به پورتو، قراردادم با اين تيم را تمديد کردم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 2628
بازدید کل : 44685
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1