دروازه بان رئال به تمجيد از توانايي هاي رونالدو در گلزني پرداخته
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

ايکر کاسياس، دروازه بان رئال مادريد در صحبتهايي کريستيانو رونالدو را:" هم تيمي، دوست و دشمن" خوانده و اعلام کرده که گاهي وقتها با مهاجم پرتغالي به جرو بحث مي پردازد.


 

 پیش از این گزارشهای منتشره حکایت از آن داشت که این دو بازیکن مشکلاتی با هم دارندو در حالی که این دو نفر هرگونه اختلاف موجود را تکذیب می کردند، بارها تصاویری از آنها در کنار هم در رویدادهای رسمی منتشر شد. با این وجود کاسیاس در صحبتهایی اعلام کرده که رابطه اش با مهاجم پرتغالی همیشه دوستانه نیست

 کاسیاس در گفت و گو با ایی اس پی ان گفت:« کریس دوست و هم تیمی من است. یک هم تیمی و یک دوست ولی دشمن من هم هست؛ چون خیلی وقتها با هم جر و بحث می کنیم.»

 رونالدو در رقابتهای فصل گذشته لالیگا 40 گل برای رئال به ثمر رساند و در تمامی رقابتها توانست 53 گل برای تیم مادریدی به ثمر برساند. کاسیاس در صحبتهایی به تمجید از توانایی های گلزنی رونالدو پرداخت و اعلام کرد که او از اوگو سانچس، گلزن سابق رئال که 5 بار عنوان پی چی چی (آقای گلی رقابتهای لالیگا) را مال خود کرد، برتر است.

 کاسیاس در این رابطه گفت:« من هیچ وقت با اوگو بازی نکردم و بازیهای او را هم تماشا نکردم ولی رونالدو را به خوبی می شناسم.این شانسی نیست که او توانسته در طول یک فصل لالیگا 40 گل به ثمر برساند ؛ بنابراین او بازیکن خوبی است.»

 دروازه بان رئال باردیگر به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخته است:« مورینیو تیمی رقابتی را ساخته که روحیه تهاجمی زیادی دارد و ما با او به بلوغ بیشتری رسیده ایم.ما تیم جوانی هستیم و اولین دندان ما با قهرمانی در جام حذفی رشد کرد. ولی به همین قناعت نمی کنیم و باید خواسته ها و آرزوهای بیشتری داشته باشیم.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 2620
بازدید کل : 44677
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1