رييس سازمان ليگ آزادگان:‌تيم فولاد گسترش تبريز در ليگ دسته اول فوتبال ايران مي ماند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

رييس سازمان ليگ آزادگان گفت :‌ کميته استيناف فدراسيون فوتبال راي به بقاي تيم گسترش فولاد تبريز در رقابت هاي دسته اول باشگاه هاي ايران داده است.


 

 غلامرضا بهروان روز دوشنبه در گفت وگو با سايت فدراسيون فوتبال افزود : پرونده باشگاه فولاد گسترش تبريز در کميته انضباطي و استيناف بررسي و راي به بقاي اين تيم در ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور داده شد.
وي در باره آيين نامه ليگ دسته اول باشگاه هاي ايران اظهار داشت :‌ بر اساس بند 5-1-3 آيين نامه اين رقابت ها، تيم هايي که به ليگ برتر صعود مي کنند بايد شرايط حضور در اين مسابقه ها را داشته باشند.
 بهروان ادامه داد :‌ بر اساس مصوبه فدراسيون فوتبال تمام باشگاه ها بايد بدهي خود را تسويه کنند و گرنه در قرعه کشي حضور نخواهند داشت.
 وي با بيان اينکه خريد و فروش تيم ها در استان ها بايد با موافقت فدراسيون فوتبال انجام شود، گفت ‌: هم اکنون برخي از استان ها تراکم تيم دارند که بايد تعداد اين گونه تيم ها در کشور کاهش يابد تا بر کيفيت رقابت ها افزوده شود.
 بهروان با انتقاد از اجاره اي شدن فوتبال در ايران گفت: به عنوان رئيس سازمان ليگ آزادگان به هيچ وجه موافق انتقال تيم ها نيستم، چرا که معتقدم استانها خودشان بايد تلاش کنند تا تيم هايشان به رده هاي بالا برسد. متاسفانه انتقال بازيکنان غيربومي به تيم هاي پايه هم رسيده که مي تواند يک فرايند ناميمون باشد.
وي اضافه کرد :‌ جدا کردن يک بازيکن نونهال، نوجوان و يا جوان از خانواده و محيطي که در آن به دنيا آمده است ، معضلات فرهنگي ، شخصيتي را به دنبال خواهد داشت.
 بهروان با اشاره به نتيجه گرا شدن فوتبال گفت: اين امر باعث شده تا نگاه باشگاه ها کوتاه مدت باشد تا فوتبال ايران ضربه بخورد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 2645
بازدید کل : 44702
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1