فان پرسي:من از حرفه اي گري بازيکنان انگليس انتقاد نکردم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

روبين فان پرسي، مهاجم باشگاه آرسنال با استفاده از توئيتر اعلام کرد که حرفه اي گري بازيکنان انگليسي را زير سوال نبرده.


 

 این در حالی است که شنیده می شد که این بازیکن 27 ساله اخیرا اعلام کرده بود که تعدادی از هم تیمی های انگلیسی اش بیش از حد به میهمانی های شبانه می روند معتقد است که عمر فوتبالی آنها به خاطر همین مسائل کوتاه تر خواهد شد ولی او اکنون این صحبتها را رد می کند.

 فان پرسی در صفحه توئیترش به این نکته اشاره کرده که منظورش زیر سوال بردن حرفه ای گری بازیکنان انگلیسی نبوده و در این رابطه نوشت:« می خواهم مسائل را روشن کنم.من می خواستم تا نظرم را درمورد سیستم زندگی بازیکنان انگلیسی بگویم و کلمات من تغییر یافته است.منظور من این بود که اگر واقعا مراقب خودت باشی، می توانی برای مدت طولانی تری در دنیای فوتبال بمانی. هیچ وقت به بازیکنان انگلیسی اشاره نکرده ام.»

 فان پرسی ادامه داد:« من چه کسی هستم که بخواهم قضاوت کنم.فکر می کنم رقابتهای لیگ برتر فوق العاده است و پسرانی که در این لیگ حاضرند نیز استثنایی هستند.»

 فان پرسی در تمامی رقابتهای فصل گذشته 22 گل برای آرسنال به ثمر رساند و این درحالی است که او تنها در 33 بازی برای تیمش به میدان رفت و در این میان تنها در 26 بازی در ترکیب ثابت آرسنال قرار داشت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 189
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 189
بازدید ماه : 2779
بازدید کل : 44836
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1