در نشست سعيدلو و سجادي؛وضعيت فوتبال کشور ارزيابي شد/ ساماندهي مديريت استقلال و پرسپوليس
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

دکتر سعيدلو، معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني و حميد سجادي معاون امور ورزشي سازمان امروز در جلسه اي آخرين وضعيت فوتبال کشور را مورد ارزيابي قرار دادند.


 

 حمید سجادی درباره مباحث مطرح شده در این نشست گفت: بدون شک فوتبال پرطرفدارترین، خبرسازترین و یکی از مهمترین کانون‌های توجه در ورزش کشور به شمار می رود و سازمان تربیت بدنی نیز با توجه به این امر خود را موظف به پیگیری مداوم و دقیق امور مربوط به این رشته ورزشی در کشور می داند.

 معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی در ادامه افزود: با عنایت به سیاست‌های سازمان در قبال رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال و نظر به اهمیت بررسی وضعیت کنونی فوتبال، امروز در نشستی موثر با علی سعیدلو، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان که بیش از دو ساعت به طول انجامید به بررسی مسائل گوناگون فوتبال کشور پرداختیم.

 وی که با سایت سازمان تربیت بدنی گفتگو می کرد، خاطر نشان کرد: از جمله مباحث اصلی مطرح شده در این جلسه موضوع ساماندهی مدیریت تیم‌های ریشه‌دار، پرطرفدار و مردمی استقلال و پرسپولیس تهران بود که خوشبختانه به نتایج مطلوب و جالب توجهی نیز دست یافتیم. انشااله در زمان مناسب جزئیات آن انعکاس خواهد یافت.

 سجادی در خاتمه تصریح کرد: بخشی از جلسه امروز نیز با حضور آقای کفاشیان، رئیس فدراسیون و آقای عزیزالله محمدی، رئیس سازمان لیگ فوتبال برگزار شد که عمده مسائل مطرح شده در این مقطع از نشست، متمرکز بر امور مربوط به باشگاه‌ها و مسابقات لیگ برتر و دسته اول و گزارش کاملی از مراحل مختلف دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بود.
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2591
بازدید کل : 44648
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1