رونالدو: به من‌‌سيتي نمي‌روم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : آرمان

بازيکن رئال مادريد اعلام کرد که به منچسترسيتي نخواهد رفت.


 

  در شرايطي که در چند روز گذشته گزارش‌هاي مختلفي مبني بر پيشنهاد منچسترسيتي به کريس‌ رونالدو انتشار يافته بود، روزنامه سان از قول اين بازيکن 26 ساله عنوان کرد حاضر به عقد قرارداد با آبي‌هاي آسماني نيست.

رونالدو که تا دو سال قبل براي تيم اول منچستر، يعني يونايتدي‌ها بازي مي‌کرد، با قراردادي بالغ بر 94 ميليون يورو راهي مادريد شد. وي گفت: براي من پول همه چيز نيست. من به من‌سيتي نخواهم رفت. اگر بحث پول در ميان بود،‌ مي‌توانستم دو برابر رقمي که مي‌گويند کسب کنم.

رونالدو که دوستانش اعلام کرده بودند به خاطر پيشنهاد 150 ميليون پوندي من‌سيتي،‌ اغوا شده، اظهار داشت: در زندگي مهمترين فرهنگ، رفتار با انسان‌ها است. مادريدي‌ها با من درست رفتار مي‌کنند و از بودن در اسپانيا احساس رضايت و خوشبختي مي‌کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 2596
بازدید کل : 44653
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1