ماندن در كرمان و تغييرات كلي در باشگاه مس‌سرچشمه
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : آرمان

مديرعامل شرکت ملي صنايع مس از عدم تغيير نام مس سرچشمه و تغييرات کلي در باشگاه خبر داد.


 

  اردشير سعدمحمدي در خصوص شرايط تيم فوتبال مس سرچشمه عنوان کرد: تصميم گرفتم اين تيم را با همين نام و زير پوشش شرکت صنايع ملي مس به رقابت‌هاي ليگ برتر بفرستم.

وي درپاسخ به اين سوال که مسئولان فدراسيون و کنفدراسيون فوتبال آسيا از حضور مس با اين نام ممانعت کرده‌اند، اظهار داشت: من با مسئولان فدراسيون صحبت کردم و آنها اين شرايط را پذيرفته‌اند. همانند مس کرمان که بخش خصوصي ديگر مانند صندوق حمايت از بازنشستگان در بخش در بحث بودجه به آنها کمک مي‌کند، ما نيز به دنبال بخش خصوصي خواهيم بود تا در کنار يکديگر بتوانيم بودجه تيم را فراهم کنيم.

مدير عامل شرکت ملي صنايع مس درباره هيات مديره و مديريت باشگاه خاطرنشان کرد: به طور کلي تيم مس تغيير کرده و شرايط آن متفاوت خواهد بود. در چند روز آينده هيات مديره باشگاه را معرفي مي‌کنم و پس از آن مديرعامل انتخاب خواهد شد.

وي درباره تغيير سرمربي گفت: زماني که تغييرات کلي در باشگاه به وجود آورديم طبيعي خواهد بود که سرمربي تيم نيز تغيير کند. هيات مديره و مديرعامل در اين‌باره تصميم خواهند گرفت و شرايط مس در چند روز آينده مشخص خواهد شد.

سعدمحمدي در مورد اشکالات کنفدراسيون فوتبال آسيا از حضور تيم مس در ليگ برتر گفت: هيات مديره و مديرعامل متفاوت نسبت به مس کرمان خواهيم داشت و از اين لحاظ هيچ مشکلي ندارد. در بخش بودجه نيز از بخش خصوصي ديگر کمک مي‌گيريم تا از اين موضوع نيز مشکلي وجود نداشته باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا بخش خصوصي نمي‌خواهد نام تيم را تغيير دهد تاکيد کرد: همانند مس کرمان که يک بخش خصوصي از آن حمايت مي‌کند ما نيز چنين شرايطي خواهيم داشت. بخش خصوصي به ما ملحق خواهد شد و در بودجه از ما حمايت مي‌کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 2690
بازدید کل : 44747
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1