عجله مورينيو براي خريد مايکون
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : آرمان

مايکون کماکان يکي‌ از اهداف مورينيو براي رئال در فصل نقل و انتقالات است،در چند روز گذشته تماس هايي بين لئوناردو و مورينيو در مورد مايکون برقرار شده و مربي‌ اينتر به دنبال راهي‌ براي به دست آوردن کاکا است.


 

  پرسینگ مورینیو برای مایکن ادامه دارد، او مایکون را در تیمش می‌خواهد و حضور دفاع راست برزیلی را یکی‌ از ارکان اصلی‌ موفقیت در لیگ قهرمانان می‌‌داند.در این حال موراتی مالک اینتر منتظر اولین پیشنهادات رئال برای این بازیکن است.و سوال اصلی‌ این است که توافقات اولیه کی‌ صورت خواهند گرفت؟بسیار زود،شاید در همین هفته اخبار جدیدی به گوش برسد چون که این بازیکن می‌خواهد قبل از آغاز رقابتهای آمریکای جنوبی بیشتر در مورد آیندهٔ خود بداند.

ایده ایی که بیشتر مسولین اینتر را ترغیب به مذاکره با رئال می‌کند معاوضهٔ مایکون با کاکا است.حتی مورینیو راضی‌ به این معاملهٔ جذاب برای به دست آوردن دفاع راست برزیلی مورد علاقه خود است(با توجه به آمدن بازیکنانی مثل التینتپ و شاهین و

حضور مثبت اوزیل احتمال رفتن کاکا بیشتر میشود).تنها مشکل خواستهٔ خود کاکا است که تمایلی به رفتن ندارد و می‌خواهد خود را در مادرید ثابت کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 2718
بازدید کل : 44775
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1