خشم رسانه هاي انگليس از گزارش روزنامه هاي اسپانيايي درباره فابرگاس
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

گزارش هايي که روزنامه هاي اسپانيايي درباره قوت گرفتن احتمال بازگشت 'سسک فابرگاس' به بارسلونا مي نويسند، رسانه هاي انگليسي را خشمگين کرده است.


 

      يکي از اين روزنامه هاي انگليسي'' تلگراف'' است که در تحليلي از هجوم خبري رسانه هاي اسپانيايي درباره فابرگاس انتقاد کرده است.
روزنامه تلگراف رسانه هاي اسپانيايي را به '' دامن زدن به شايعات درباره فابرگاس'' متهم کرد و نوشت: با آغاز فصل نقل و انتقال تابستاني آنها براي رسيدن به هدفشان و بازگرداندن اين بازيکن کاتالان وقت را تلف نکرده اند.
اين روزنامه نوشت: يکي از علايق آنها بازگرداندن فابرگاس به بارسلونا است و مدتها است اين بحث را مطرح مي کنند ، اما اين بار گزارش دادند آرسنال ناگزير شده بپذيرد فابرگاس در اين تابستان به بارسلونا مي رود.
تلگراف افزود: روزنامه کاتالان ''موندو ديپورتيوو''گزارش داد آرسن ونگر سرمربي آرسنال به کاپيتان خود اجازه داده است تحت شرايطي از اين تيم برود، به اين شرط که به هيچ باشگاه ديگري در ليگ برتر انگليس ملحق نشود.
منچسترسيتي نيز خواهان به کار گرفتن اين ملي پوش اسپانيايي است. با اين حال موندو ديپورتيوو هشدار داد که مذاکرات ميان دو باشگاه سهل و آسان نخواهد بود.
اين روزنامه انگليسي افزود: يک روزنامه ديگر اسپانيايي به نام ''اسپورت'' هم سهمي در اين شايعه پردازي داشت و مدعي شد'' آرسنال باور دارد که عزيمت بازيکن اش به بارسلونا اجتناب ناپذير است'' و نمايندگان او امروز به بارسلونا مي روند تا تقاضاهاي باشگاه لندني را منتقل کنند.
تلگراف نوشت: روزنامه اسپورت از اين هم فراتر رفت و فاش ساخت که آرسنال براي اين هافبک 24 ساله درخواست 50 ميليون يوررو خواهد کرد.
به نوشته اين روزنامه انگليسي، ونگر تاکنون عزمش را براي نگهداشتن فابرگاس نشان داده و فصل گذشته هم درخواست اين قهرمان لاليگا براي جذب فابرگاس را رد کرد.
اين روزنامه افزود: مشخص است که اين بار ونگر نبردي واقعي براي نگهداشتن فابرگاس در ورزشگاه امارات خواهد داشت و دير يا زود اين بازيکن کاتالان به سرزميني که روزهاي کودکيش را در آن سپري کرده باز خواهد گشت.
فابرگاس سال پيش گفت: من هوادار و عضوي از بارسلونا هستم همانطور که پدربزرگ ، عمو و پسرعمويم هستند. من عاشق رنگ آبي - اناري ام و از کودکي شيفته آن بودم. يک کاتالان هستم ولي در هر حال الان بازوبند کاپيتاني آرسنال را به بازو دارم .
تلگراف نوشت: در همين حال بارسلونا گامي غيرمعمول برداشته و بودجه نقل وانتقال اين باشگاه و ميزان بدهي هايش را اعلام کرده است.
''خاوير فائوس'' معاون مالي باشگاه بارسلونا گفت: پپ گوارديولا 45 ميليون يورو براي عقد قراردادهاي جديد به اضافه مبالغي از محل فروش بازيکنان در اختيار خواهد داشت.
وي از کاهش بدهي هاي بارسلونا خبرداد و گفت که اين بدهي ها از 532 ميليون يورو به 483 ميليون يورو کاهش يافته است و اين روند بايد تا دو سال آينده ادامه يابد. 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 2696
بازدید کل : 44753
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1