سانچس: نه مسي هستم و نه رونالدو
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 16:3 ::  نويسنده : آرمان

بازيکن شيليايي اودينزه که در فصل نقل و انتقالات سر و صداي زيادي به راه انداخته بر اين باور است که وي را نبايد با بازيکن ديگري مقايسه کنند.


 

     به نقل از مجله کالچو، از زماني که اين بازيکن مورد توجه برخي باشگاه‌هاي بزرگ قرار گرفته هر روز خبرهاي بسياري در مورد گفت‌وگوي وي با ساير باشگاه‌ها منتشر مي‌شود و رقابت شديدي براي جذب وي در حال انجام است.
الکسيس سانچس در مورد مقايسه‌اش با بازيکنان ديگر گفت: دوست دارم زماني که اسمي از من برده مي‌شود، تنها اسم خودم را بشنوم. به هيچ وجه دوست ندارم با سايرين مورد مقايسه قرار بگيرم. راه زيادي دارم تا به افتخارهايي که ليونل مسي وکريستيانو رونالدو به دست آورده‌اند برسم. من سانچس هستم. نه مسي هستم نه رونالدو. در ابتداي راه قرار دارم و براي تبديل شدن به يک بازيکن بزرگ، کارهاي بسياري بايد انجام دهم.

وي ادامه داد: در حال حاضر مي‌خواهم روي فوتبالم تمرکز کنم و از مسائل حاشيه‌اي دور باشم تا پيشرفتم دچار خدشه نشود. دوست دارم پيشرفت کنم. هم به عنوان يک انسان و هم به عنوان يک بازيکن.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 2614
بازدید کل : 44671
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1