رحمتي: به هر قيمتي در استقلال نمي‌مانم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : آرمان

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: اين تيم را دوست دارم اما به هر قيمتي نمي‌مانم.


 

  کيانوش رحمتي در مورد وضعتيش براي فصل آينده در استقلال اظهار داشت: فعلا در شمال هستم و استراحت مي کنم. من يک سال ديگر با استقلال قرارداد دارم و تا جايي که با باشگاه در تماس بوده ام مشکلي براي ادامه همکاري در فصل بعد نيست.

وي در خصوص شايعات و تناقض گويي ها نسبت به ماندن برخي از بازيکنان استقلال در اين تيم عنوان کرد: هميشه بايد در فصل نقل و انتقالات اخبارهاي براي هيجان دادن مطرح مي شود. خودم که با باشگاه در تماس هستم اصلا قضايا آن طور که در بيرون مي شنوم نيست، اما در اين فوتبال امکان اتفاق افتادن هر چيزي هست.

رحمتي در مورد اينکه گفته مي شود باشگاه استقلال از بين او و فرزاد آشوبي يکي را انتخاب مي کند، گفت: من هم اين را شنيدم، اما احساس مي کنم چنين خبرهايي نباشد. در کل به مال و جايگاه دنيا دل بسته نيستم. از بچگي اين تيم را دوست داشتم و در هر تيمي ديگري غير از استقلال هم که بودم هميشه دعايم اين بود که استقلال برنده شود اما اين طور هم نيست که بر هر قيمتي بخواهم بمانم. اگر مرا بخواهند با جان و دل مي مانم و اگر هم نخواهند بدون اينکه ناراحت شوم و بخواهم مصاحبه اي کنم مي روم.

کيانوش رحمتي در ادامه به طلبي که از باشگاه استقلال دارد اشاره کرد و گفت: مي خواستم امروز براي گرفتن طلبم به تهران بيايم که متوجه شدم فتح الله زاده ايران نيست. از دو فصل قبل 40 درصد و از اين فصل 30 درصد از قراردادم باقي مانده است. اميدوارم هر چه زودتر اين طلب ها تسويه شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 2650
بازدید کل : 44707
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1