كفاشيان: رعايت سقف قرارداد الزامي است، با متخلفان برخورد مي‌كنيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: همه باشگاه‌ها بايد سقف قرارداد را رعايت کنند و قراردادها زير ذره‌بين قرار دارد.


 

     به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان درباره بحث انتقال تيم ها از شهري به شهر ديگر گفت: فدراسيون فوتبال مالک هيچ باشگاهي نيست و تيمداري نمي کند، اما براي انتقال يک تيم از شهري به شهر ديگر يک سري ضوابط وجود دارد که فدراسيون به آنها نظارت مي کند. زماني که صاحبان يک تيم قصد داشته باشند تيمي را انتقال دهند همه شرايط بايد بررسي شود و مقصد انتقال هم بايد شرايط پذيرش و تيمداري را داشته باشد. اگر اين شرايط وجود داشته باشد فدراسيون فوتبال مخالفتي با انتقال نخواهد داشت اما اگر اين شرايط که براساس ضوابط فيفا و اي اف سي وجود نداشته باشد انتقال غيرممکن مي شود.

وي درباره شرايط انتقال تصريح کرد: اين ماجرا بايد به صورت کلان نگاه شود، چرا که برخي باشگاه ها که تيم هايشان قرار است منتقل شوند واقعا نمي توانند تيمداري کنند و اين مسئله بسيار مهمي است. همان‌طور که گفتم بايد استان مقصد شرايط لازم را براساس معيارهاي فيفا و AFC داشته باشد. ما اين مسئله را بررسي کرده ايم و درباره باشگاه نفت تهران که گفته شده قرار است به اراک منتقل شود، نامه اي به ما رسيده بود که هيات فوتبال و اداره کل تربيت بدني استان مرکزي قصد تيمداري ندارند و اين کمي شرايط را مبهم کرده است. البته باز هم شرايط را بررسي خواهند کرد و اگر انتقال در مقصد بدون مشکل باشد و شرايط تيمداري و سخت افزاري و زيرساختي وجود داشته باشد. فدراسيون فوتبال با آن انتقال موافقت خواهد کرد.

کفاشيان درباره وضعيت مس سرچشمه گفت: فعلا تصميم گرفته اند تيم در استانشان بماند و در حال آماده شدن براي کسب شرايط لازم حضور در ليگ برتر است. بايد ديد که در روزهاي آينده اين شرايط ميسر خواهد شد يا نه. به نظر مي رسد که اين تيم در کرمان بماند. موضع کلي فدراسيون فوتبال در مورد انتقال تيم ها اين است که فوتبال ضربه نخورد و بازيکنان بلاتکليف نمانند و اين ارتباط زيادي به مديران و باشگاهداران دارد.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره سقف قرارداد گفت: سقف قرارداد بايد رعايت شود و فدراسيون و سازمان ليگ با جديت اين کار را پيگيري خواهند کرد که هيچ کس بالاتر از سقف قرارداد نگيرد و با همه تخلفات برخورد خواهد شد و قراردادها با بازيکنان زيرذره بين قرار خواهند گرفت و اجازه نمي دهيم کسي از سقف بيشتر بگيرد و در اين باره فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ هم تمهيدات لازم را انديشيده اند.

وي در پايان درباره وضعيت تيم هاي ملي گفت: تيم هاي ملي برنامه هايشان را به خوبي پيش مي برند و در همه رده ها کار در حال انجام است. تيم ملي فوتبال ساحلي در حال برگزاري اردوهايش براي آمادگي در جام جهاني فوتبال ساحلي است.تيم ملي فوتسال هم که به تازگي از تورنمنت چين بازگشته ، تيم نوجوانان هم روند آماده سازي را پيش گرفته است ، از فردا هم اردوهاي استعداديابي تيم جوانان آغاز خواهد شد و تيم اميد هم آخر در اردو به سر مي برد و براي بازي مقابل عراق خودش را آماده مي کند.تيم ملي بزرگسالان هم که اردوي اتريش را در پيش دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 2602
بازدید کل : 44659
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1