داويد لوئيس: پاتريس اورا الگوي من است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:2 ::  نويسنده : آرمان

داويد لوئيس، مدافع جديد چلسي، در آستانه ديدار تيمش مقابل منچستريونايتد که فردا در استمفورد بريج برگزار مي شود، پاتريس اورا، بازيکن حريف را مورد ستايش قرار داد.


 اين مدافع برزيلي که در بازار نقل و انتقالات ژانويه با انتقالي 24.5 ميليون پوندي به چلسي پيوست، اعلام کرد براي اينکه به بازيکن بهتري تبديل شود، عملکرد ساير مدافعان را زير نظر  دارد. او از پاتريس اورا به عنوان يکي از مدافعاني که او را تحت تاثير قرار داده، ياد کرد.

 او در گفتگو با نشريه سان گفت:" من بازي مدافعان زيادي را نگاه مي کنم ، به ويژه پاتريس اورا و تلاش مي کنم مانند آنها بازي کنم.

 چه به عنوان هافبک بازي کنم يا مدافع، مي توانم بازي هاي خوبي به نمايش بگذارم. من مي دانم که فوتبال انگليس کاملا متفاوت با پرتغال است اما فکر مي کنم تاکنون به خوبي با فوتبال جزيره سازگار شده ام زيرا بازيکنان بزرگي در کنار من بازي مي کنند."

 لوئيس همچنين از اينکه بازيکنان بزرگي مانند جان تري بازي مي کند، ابراز خوشحالي کرد.

 " بازي در کنار بازيکناني مانند جان تري افتخار بزرگي استو من هر روز از آنها چيزهاي زيادي ياد مي گيرم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 2666
بازدید کل : 44723
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1