مظلومي:آشوبي نمي تواند برود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : آرمان

آشوبي در فصل گذشته 25 بازي براي ما انجام داده و اگر او توقع دارد در تمام بازي ها به ميدان برود اشتباه کرده است.


 

پرویز مظلومی سرمربی تیم خبرساز استقلال در مصاحبه ای با ایرنا درباره اخبار اخیر تیم مصاحبه کاملی انجام داده است.مظلومی طبق معمول اندکی گله گذارانه و کمی از زاویه یک مربی مقتدر درباره مسائل اخیر حرف زده است:

بودجه ما محدود است

در فصل گذشته تمام دوستان به من کمک کردند تا تيمي قدرتمند را بسازيم و اميدوارم اين حمايت ها امسال نيز وجود داشته باشد. تيم ما تا کنون بازيکنان بسيار خوبي را جذب کرده اما بايد بدانيم که بودجه باشگاه محدود است و نمي توانيم هر بازيکني را که مي خواهيم جذب کنيم. هيچ ليست مازادي هم به باشگاه نداده ام و فعلا منتظر بازگشت فتح اله زاده از مالزي هستم تا ليست خود را به او ارايه دهم.

ساکم بر دوشم است
برخلاف اخباري که ديروز به صورت کذب از قول من به چاپ رسيد هيچ گاه نگفتم قصد استعفا از سمت خود را دارم و تنها اعلام کردم از بعضي مسايل ناراحت هستم. هميشه به رسانه ها احترام مي گذارم و انتظار ندارم مطالب غير واقعي از قول من به چاپ برسانند. اعلام مي کنم مطمئن باشيد اگر بخواهم از استقلال جدا شوم در پايان اين فصل با قهرماني اين کار را خواهم کرد.
قرارداد من با استقلال 2 ساله است اما هميشه اعلام مي کنم که ما مربيان ساکمان بر روي دوشمان است.

آتیلا را می خواهیم
در صحبت هايي که با آتيلا حجازي شده از او در خواست کرده ايم در فصل آينده به کادر فني اضافه شود و او نيز قول داده به زودي جواب نهايي خود را اعلام کند. در عین حال احتمالجدایی محمودفکری وجود دادر. من علاقه مند به ادامه همکاري با فکري هستم اما او اعلام کرده که شايد نتواند اين فصل ما را همراهي کند به همين دليل به او فرصت داده ام تا تصميم نهايي خود را اعلام کند. در حال حاضر نوشادي از کادرفني ما جدا شده است.

به طالب لو گفتم گلر دوم است
مي خواهم پس از سال ها به حضور 2 دروازه بان هم طراز در تيم استقلال پايان دهيم زيرا اين به ضرر تيم ما است. به طالب لو اعلام کرده ام که اگر مي خواهد در تيم ما بماند دروازه بان دوم خواهد بود و در صورت جدايي نيز از زحمات او در سال هايي که در استقلال بوده تشکر مي کنيم.

آشوبی نمی تواند برود
آشوبي در فصل گذشته 25 بازي براي ما انجام داده و اگر او توقع دارد در تمام بازي ها به ميدان برود اشتباه کرده است. آشوبي در نيم فصل اول با مشکلات بدني زيادي روبه رو بود و با توجه به بازيکنان بسيار خوبي که در تيم ما حضور دارند گاهي اوقات او را به نيمکت منتقل کرديم. به هرحال آشوبي با ما قرارداد 2 ساله دارد و فصل آينده نيز در استقلال خواهد ماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 2618
بازدید کل : 44675
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1