فورلان:اميدوارم دخئا زود در انگليس جابيفتد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 20:29 ::  نويسنده : آرمان

ديگو فولان، مهاجم سابق منچستريونايتد اميدوار است تا داويد دخئا، دروازه بان کنوني اتلتيکومادريد در صورت انتقال به رختکن يونايتد بتواند به سرعت با زندگي در انگليس تطبيق يافته و مبدل به بازيکن بزرگي دراين تيم شود.


 

 یونایتد با پیشنهادی 21.5 میلیون یورویی در یک قدمی خرید این دروازه بان جوان است و فورلان در انتظار روزهای خوبی برای دخئا می باشد.

 فورلان به بی بی سی اسپورت گفت:« داوید مبدل به بازیکن تراز اولی خواهدشد، چون توانایی های فراوانی دارد. او تنها یک سال دروازه بان شماره یک اتلتیکومادرید بود و بازیکن جوانی است که تجربه کمی دارد.»

 با خداحافظی ادوین فان درسار از دنیای فوتبال، سرالکس فرگوسن جای خالی یک دروازه بان توانا را درتیمش خالی می بیند و اکنون این دروازه بان جوان اسپانیایی پای در مسیر فان درسار خواهد گذاشت.

 دخئادر حال حاضر در رقابتهای زیر21 ساله های اروپا در دانمارک حاضر است و اعلام کرده که در پایان این تورنمنت از آینده اش صحبت خواهد کرد.

 فورلان نگران آن است که این ستاره 20 ساله شاید نتواند به سرعت با فوتبال انگلیس تطبیق پیدا کند ولی نمی خواهد دوران حضورش در منچستر را با دوران کنونی ای که دخئا آن را تجربه خواهد کرد مقایسه کند.فورلان در طول سالهای 2002 تا 2004 برای منچستریونایتد بازی می کرد و در 63 دیداری که برای این تیم برگزار کرد، 10 گل به ثمر رساند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 2619
بازدید کل : 44676
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1